Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

Bedankt...ik kan jullie mededelen dat het gras al op het eiland zit..Nu alleen de wegen texturen maar dat duurt nog wel even voordat dat helemaal goed is ;)

eclipse* zij jij me niet dat je het hele eiland overnieuw moest doen ? of ben je gewoon vreselijksnel te werk gegaan ?,

trouwens heb je al een datum voor waner hij af is...?

p.s hij ziet er wel een beetje standaart uit..., maar voor de rest is het oke.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat het goed genoeg is, reliëf moet de eigenaar van de lot maar zelf toepassen <_<

het feit is dat er te veel relief was gisteren...., daarom vraag ik me af hoe eclipse dat zosnel heeft weggehaalt..., maargoed..., weer ontopic

Link to comment
Delen op andere websites

Jah idd...ik ben opnieuw moeten beginnen omdat er die veel reliëf inzat...Dit is dus inmiddels opgelost...Alleen gaat het texturen waar ik nu mee bezig ben in de Zmodeler heel slecht omdat als ik steeds inzoom het object verdwijnt :blink: ...Zal wel komen omdat het object zo groot is...Zou iemant weten of hier een optie voor is om dit uit te zetten? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon in 3ds max een spoiler maken die erop zetten en nieuwe velgen maken  en hem verlagen :puh:

wekt de auto ook in VC :blink: ?

Als de dummy en de wielen kloppen, ja

Link to comment
Delen op andere websites

Jah idd...ik ben opnieuw moeten beginnen omdat er die veel reliëf inzat...Dit is dus inmiddels opgelost...Alleen gaat het texturen waar ik nu mee bezig ben in de Zmodeler heel slecht omdat als ik steeds inzoom het object verdwijnt :blink: ...Zal wel komen omdat het object zo groot is...Zou iemant weten of hier een optie voor is om dit uit te zetten? :huh:

misschien is er een optie op eerst het hele opbjeckt te verkleinen dan te texture aan te geven en dan het object scale..., trouwens het eiland die jij gisteren naar mij toe stuurde was zoiezo ook heel klein...,

Link to comment
Delen op andere websites

Jah idd...ik ben opnieuw moeten beginnen omdat er die veel reliëf inzat...Dit is dus inmiddels opgelost...Alleen gaat het texturen waar ik nu mee bezig ben in de Zmodeler heel slecht omdat als ik steeds inzoom het object verdwijnt :blink: ...Zal wel komen omdat het object zo groot is...Zou iemant weten of hier een optie voor is om dit uit te zetten? :huh:

misschien is er een optie op eerst het hele opbjeckt te verkleinen dan te texture aan te geven en dan het object scale..., trouwens het eiland die jij gisteren naar mij toe stuurde was zoiezo ook heel klein...,

zal eens proberen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...