Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik vind hem wel mooi, maat dat logo ziet er zo paint achtig uit, en zo niet scherp Maar toch erg mooi
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Best mooi hoor zal ik anders een logo voor je maken?
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Best mooi hoor zal ik anders een logo voor je maken? Ik heb dat gebouw geschrapt ik vondt hem te slecht, nu ben ik natuurlijk met iets nieuwst bezig, het gaat redenlijk vlot binnekort een releasetje van die kavel. Ja is goed, ik heb een logo nodig, niet voor dat gebouw maar voor deze: Ziet er veel beter uit denk ik..., ik ga nog wat detailwerk doen en dan is hij helemaal oke
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Oke Dit regelen we wel ff via msn Je bent online op het forum en off op PC als je on komt moet je maar ff wat zeggen dan zal ik het plaatje maken.. (vannacht) Bewerkt: 7 oktober 2005 door Mad Dogg
P-Jamma Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Wat voor logo moet het worden Bradley? Anders kijk ik ook wel even of ik er nog een kan maken
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Hallooow mensen ik heb net de screens gezien ... en zag dat het ook redelijk ging met sketchup alles ingame zetten enzo ... dus mijn vraag is het echt zo erg om met sketchup te werken? en nog iets ... de link voor de trial van 3Dmax doet het niet kan iemand mij een andere links sturen (niet die van discreet.com) bvd GizmO
Bradley H. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Wij werken haast niet meer met sketchup, maar als je goed om kan gaan met sketchup maakt het geen verschil. Hier zijn geen regels voor. de enige regel is dat wij in GTI geen bugs willen en dat krjg je met Sketchup veel sneller. 3DS max 7. ----- kan je hier downloaden
Jorge_F Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik ben begonnen met het converteren van kavel62, die is namelijk wat sneller geconverteerd en heeft minder generic objecten nodig .
Whoosah Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik wil ook een gebouw gaan maken met 3ds max 7 ik heb tot nu toe alleen met sketchup gewerkt en wil ook eens probeeren het zo te maken zodat mensen erin kunnen :'D Wie kan mij vertellen hoe ik dah moet doen?
Wauzie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Jorge, ziet er leuk in sa . Generic stuff zal de boel flink gaan opfleuren. EDIT: Ik heb weer een paar gebouwen in GTI . De lots die op de eerste drie screens te zien zijn worden waarschijnlijk vandaag nog gereleased. Het gebouw van screen 4 is nog in opbouw (dit is pas een deel van een erg groot gebouw) en hij is tot mijn verbazing erg goed gelukt. Cya Folks...
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ziet er weer eens nice uit Wauzie, ik vind het er weer mooi uit zien, en vooral goed getextuurd KUTGW!
Bradley H. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Als klap op de vuurpijl laat ik dan ook maar even mijn screens zien, ze zijn nog generic-loos dus het ziet er nog een beetje saai uit. Release vandaag nog
Jorge_F Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ziet er weer super uit Wauzie en Bradley . Ik heb mijn kavel62 helemaal geconverteerd en staat helemaal goed in SA :'D. Nu alleen nog de generic objecten, die komen waarschijnlijk morgen aangezien ik vandaag geen tijd meer heb. Dus morgen release ik hem missschien .
wizkid4590 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 het ziet er allemaal heel mooi uit jongens :klap:
braxe2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Mooi gemaakt wauzi, dat flatgebouw van je vind ik erg mooi.
Recommended Posts