~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Wij werken haast niet meer met sketchup, maar als je goed om kan gaan met sketchup maakt het geen verschil. Hier zijn geen regels voor. de enige regel is dat wij in GTI geen bugs willen en dat krjg je met Sketchup veel sneller. 3DS max 7. ----- kan je hier downloaden die link doet het niet ... als ik aant einde ben op de FTP pagina dan zegtie "deze pagina kan niet weergegeven worden" weet iemand een andere link??? (NIET VAN DISCREET) Peace GizmO Bewerkt: 8 oktober 2005 door ~> GizmO <~
Aad Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een werkende link maar helaas wel van discreet Trail 3dsmax 7.0 op de site daar kan je de link naar trail versie vinden onder het 3dsmax kopje succes. vull de gegevens in en download vervolgens de trail versie van 3dsmax en Admins aangezien ik hier al zo veel reclame of links naar andere sites heb gezien moet je dit niet als reclame en me een warn geven dit is gewoon support. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Aad
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Gizmo dit kan je niet beter hier vragen, maar in het Modding Help fora
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Die Link van Bradley doet het wel gwn hoor.. @Wauzie & Bradley ziet er egt Fantastisch uit!
Aad Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 @Bradley je gebruikt wel vaak dezelfde style textures en gebouwen ik zou graag wat meer variatie willen zien niet alleen maar soort van downtown achtige gebouwen maar bijvoorbeeld ook zoals Wauzi had gedaan kantoor gebouwen maken met andere textures het is alleen maar een tip je moet zelf maar weten wat je ermee gaat doen op zich ziet het er niet verkeerd uit. @Wauzi mooi werk en goede indeling ook wel ga zo door
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 @Bradley je gebruikt wel vaak dezelfde style textures en gebouwen ik zou graag wat meer variatie willen zien niet alleen maar soort van downtown achtige gebouwen maar bijvoorbeeld ook zoals Wauzi had gedaan kantoor gebouwen maken met andere textures het is alleen maar een tip je moet zelf maar weten wat je ermee gaat doen op zich ziet het er niet verkeerd uit. @Wauzi mooi werk en goede indeling ook wel ga zo door Ik werk nou eenmaal in het downtown gedeelte... SCREEN> voor de ultimate fan
PizzaTonno Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 ziet er allemaal lekkah uit blijf zo doorgaan en hou nog een lot voor mij over als ik er ooit nog is inkom. :'D
Aad Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 @Bradley je gebruikt wel vaak dezelfde style textures en gebouwen ik zou graag wat meer variatie willen zien niet alleen maar soort van downtown achtige gebouwen maar bijvoorbeeld ook zoals Wauzi had gedaan kantoor gebouwen maken met andere textures het is alleen maar een tip je moet zelf maar weten wat je ermee gaat doen op zich ziet het er niet verkeerd uit. @Wauzi mooi werk en goede indeling ook wel ga zo door Ik werk nou eenmaal in het downtown gedeelte... SCREEN> voor de ultimate fan Oh okj bradley en super en ik zie dat je nu ook de niewe colfiles gebruikt echt man of het is gewoon hoe het licht erop valt. En ik dacht dat je Central gedeelte had maar het is dus het gedeelte daar buiten kwam ik achter en ga zo door he" ikke denk dat ik paar bestaande kantoor gebouwen ga bouwen om mijn lot op te vullen.
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Nice Bradley! KUTGW Wanneer is je kavel ongeveer af?
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ze zijn af, ik ga ze straks release... hier nog wat screens,,, Kavel 59: Kavel 77:
Wauzie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Goed werk Bradley, ga zo door . Ik heb ook niet stilgezeten, ik heb weer 3 lots af. Morgen of overmorgen release ik ze alle 5 (ook die wat ik gisteren postte). Het heeft lang geduurt voordat ik deze lots bugloos in SA kreeg, ik heb nog nooit zoveel pech gehad met models. Maar nu weet ik hoe ik het kan oplossen. Ik had last van: de model was onzichtbaar, de col werkte niet...je kon door de model heen rijden. Hier 2 screens:
Aad Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Holly hell mooi werk Wauzi echt super en ook Bradley nu zie ik eindelijk hoe het in elkaar steekte mooie generic objects gebruikt nu vult het echt goed op. Als het zo doorgaat is er straks een nieuw eiland nodig
Jorge_F Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ben begonnen met wat generic objecten te plaatsen. Binnenkort ga ik mijn kavel dan releasen :'D.
Wauzie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ziet er goed uit Jorge, maar wat is er met die weg. Ben je de Diffuse map vergeten wit te maken?
Recommended Posts