Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ziet er goed uit Jorge, maar wat is er met die weg. Ben je de Diffuse map vergeten wit te maken?

Nee, ik had gewoon voor de lol de weg wat veranderd :clown:.

Hier een screen van wat ik ervan gemaakt had:

screen1806bd.th.jpg

Ik vond die oude weg namelijk zo saai :puh:.

Het heeft dus niks met mijn kavel te maken.

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Yeeuy! King's Street :puh:

Ziet er goed uit Jorge, zeer "Crappy"...

(voor de zoveelste keer: KUTGW! :klap: )

Geplaatst:

Ziet er goed uit Aad.

BTW, ik ben momenteel mijn bestanden aan het verbeteren, ''bugs' aan het fixen en TXD's verkleinen. Ik begin morgen aan de LOD's van de lots, als ik die af heb release ik een groot pakket met al mijn lots + LOD's + generic objecten (die ik al bijna af heb) + SCM (pickups en parkedcargenerators).

Geplaatst:

Ziet er erg goed uit, en hier een screen van het savehuis, waar het allemaal begint _O_ . het is nog kaal, maar dat wordt nog opgelost.

post-101-1128972745.jpg

Geplaatst:

You guys did it again! :klap:

Deze mod wordt steeds beter en beter! Als jullie nog logo's nodig hebben, pB me! Of kijk gewoon in het Logo Topic :puh:

Geplaatst:
Ziet er goed uit Aad.

BTW, ik ben momenteel mijn bestanden aan het verbeteren, ''bugs' aan het fixen en TXD's verkleinen. Ik begin morgen aan de LOD's van de lots, als ik die af heb release ik een groot pakket met al mijn lots + LOD's + generic objecten (die ik al bijna af heb) + SCM (pickups en parkedcargenerators).

Voeg ook mijn Auto's toe aan die SCM he Wauzi anders lijkt me Lot zo leeg :puh: en goed werk weer hoor :puh::cya:

Geplaatst:

Ik hoop dat ik ze niet in de Main.scm hoef te zetten, volgens mij is het in SA mogelijk ze in de IPL te zetten.

EDIT:

Ik weet dat jullie van screens houden, dus:

artwork10yd.th.jpg

artwork22hb.th.jpg

artwork33gr.th.jpg

artwork51ym.th.jpg

artwork64wv.th.jpg

Zie je de stunts (a)

artwork83lk.th.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...