wizkid4590 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Ziet er mooi uit Eclipse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 :'D Uhm Eclipse was dat Wauzi's brug niet ? en even goed mooi ontwerp maar ik hou meer van Suspension bruggen of hangbruggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Textured and ready for ingame. @Aad: Omdat de andere brug niet meer ingame ging omdat er iets fout was aan de model voor in SA hebben we besloten om een nieuwe te bouwen. En dit is geen zelf verzonnen ontwerp maar het is gewoon de Erasmusbrug in Rotterdam. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 ziet er wel mooi uit maar waarom zit er eeen soort van vouw in die dikke pilaar? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Nice work! KUTGW, alleen ja die vouw is erg raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 dat is zover ik zien kan vertekend beeld door positie van camera Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Ziet er erg goed uit Eclipse . De vorm is fantastisch. @Sommige vinden dat er een rare vouw in de model zit, dit is een vertekend beeld van de Render en belichting. EDIT: Ik ben bezig met mijn LOD's (zodat je gebouwen van verder af ziet). Hier een screenshot: Maar ik zit met bugs, erg vervelende. Kijk maar, als ik met mijn muis beweeg gebeurt dit: Ik denk dat de DFF of de IPL/IDE fout is, dat wordt uitzoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 leuke brug, hij zit goed in elkaar de andere foto's zijn ook weer tof om te zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Nice work, jammer dat er zo'n Bug in zit Maar dat rode ding waar je in kan lopen, is dat voor een missie ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Nice work, jammer dat er zo'n Bug in zit Maar dat rode ding waar je in kan lopen, is dat voor een missie ofzo? Nee, dan wordt je naar boven geteleporteert waar Wauzie een terras heeft aangelegt. Ontopic: @Eclipse, ziet er goed uit, Simpel maar effectief @Wauzie, Wat is dit voor vreemde bug , dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, misschien komt het door die IMG die je laatst hebt gecleant, anyway het is verry weird. Ik ben tijdenlijk afwegens wegens PC probs, mijn kavel is helaas ook naar de hel, maar dat los ik hopenlijk nog laat in de avond op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 @ Wauzi die bug komt vaak doordat je de draw distance hoger hebt staan dan 2000 het beste is om het in te stellen rond tussen de 1200 en 1800 omdat je dan minder last ervan hebt en de colfiles heb ik iets over gelezen zijn niet meer nodig ofzoiets en de IPL moet anders zijn meer info was hier over te vinden @ gtaforums.com misschien nog eens waard om ook eens door te lezen maar voor als nog goed gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 LINK Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Eigenlijk reclame he eclipse en link naar andere sites poohee moet ik eens proberen heb ik weer warn aan me broek hangen en je was me net voor wou net me post editen om link te posten En ik heb ook gemerkt dat de manier waarop vice city het deed ook nog steeds werkt alleen nu anders en beter word geladen en gehanteerd in SA. en nogmaals succes he ik ga pas in ut weekend weer wat posten heb al weer nieuw gebouw in begin fase. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 volgens mij is gtaforums.com de enigste site die je mag noemen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Offtopic: Volgens mij mag je sinds kort links plaatsen naar andere GTAsites, check Dit anders even. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts