Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Previeuw at kavel 64 (bits ) Mijn volgende screens worden weer wat special dan deze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Erg mooi Bradley en ligt het aan mij of is dit topic gerenamed en gewijzigd ofzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Erg mooi Bradley en ligt het aan mij of is dit topic gerenamed en gewijzigd ofzo. Daar zat ik ookal naar te kijken, de 2 is weg ofniet? Maar erg mooi Bradley! Kan niet wachten op de volgende screens! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2005 Voor de mensen die het nog niet was opgevallen: [Official] PTT2 heet nu: [Official] PPT En het PTT1 kun je nu op de eerste pagina´s vinden. De 2 is weg omdat er nu geen 1 meer is en er nooit een 3 gaat komen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Hoi. [plaatje] [plaatje] tijd voor mij om hier ook wat te showen. *vraagje: daddypimp, achille ik zag dat jullie textuurtjes maakten zou 1 van jullie mss een beter bord kunnen maken dan dat ik nu heb op mijn gebouw :$ bedankt Bewerkt: 20 oktober 2005 door kaaspizza Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Nice work kaaspizza, is mooi gemodeld KUTGW!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Vind je zo'n bord goed K probeerde maar ff wat Of zo'n kale versie Bewerkt: 20 oktober 2005 door exa Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Euh, kaaspizza...ik wil de pret niet bederven maar volgens mij zijn die kavels al van aad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Das klote, nu moet je gaan verhuizen Of moet je dan helemaal opnieuw maken? Verhuizen gaat tog niet zo moeilijk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Nee, volgens mij ligt de lot van aad verderop . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 hehe als de lot lijst niet liegt zit ik tog egt goed [..] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik dacht al, je zit wel goed. BTW, mooi gebouw kaaspizza :'D EDIT: Looping WIP: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Woooooooow! Super vet gemaakt wauzie Echt man hoe doe je dat super vet ... Dit word echt DE mod voor SA Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Hij is schitterend!! Ik ben net begonnen met 3Ds Max Offtopic: En de stof voor dat object kan ik niet erop doen, ik bedoel zo'n metaal laagje enzo.. Ik heb tutorial gevolgd, maar t lukt niet :bonk: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) @exa hoe bedoel je? Ziet er goed uit Wauzie! Ik heb nog wat problemen met mijn Ramen en Deuren, anders straks mss ook ff een screen van mij. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts