S.W.A.T Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Vraagje...Komt er ook een stukje strand? ik geloof het niet...,staat zoiezo ook niet bij de kavels....... maar dat mag je toch zelf weten wat je op je eigen lot bouwt
Bradley H. Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Vraagje...Komt er ook een stukje strand? ik geloof het niet...,staat zoiezo ook niet bij de kavels....... maar dat mag je toch zelf weten wat je op je eigen lot bouwt ja maar er zijn wel categorien kijk maar in het kavelstopic...
S.W.A.T Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 weet ik maar in prencipe zou het moeten kunnen .. dan moet je wel met je buurman dat ff afspreken anders ziet dat ook zo maf eruit
Bradley H. Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 weet ik maar in prencipe zou het moeten kunnen .. dan moet je wel met je buurman dat ff afspreken anders ziet dat ook zo maf eruit contact hebben met buurman is haast verplicht... omdat het anders gewoon een zooitje wordt
Eclipse Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik heb het eiland goed gescaled zodat de weg goed is t.o.v. de player...Alleen valt het eiland wat groot uit: Wat vinden jullie? Zo laten? Of veranderen?
Wauzie Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Hij is wel erg groot :blink: :blink: , misschien iets kleiner
Vortex Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 ik denk ook dat het iets te groot is.... zo is een lot net iets kleiner dan prawn island! :o
Bradley H. Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 (bewerkt) ik vindt hem oke zo..., hij is groot, maar er zijn ook mensen die bomen willen neerzetten, en wat maakt het uit of 1/4 van het eiland boom is...., we kunnen daar immers packages neerzetten,,, en het echt het donkere bos maken..., en dan 1 missie maken dat je dat hele bos moet doorslunderen om 1tje van de bende wardogs afteknallen..., ik denk niet dat het "heel " erg is... zo is een lot net iets kleiner dan prawn islanddit had ik wel verwacht... Bewerkt: 3 april 2005 door bradley1990
Timotees Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 ik vind het opzig wel een beetje groot, zo heb ik maar een hele kleine lot nodig
Recommended Posts