Crappy-Apple Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) COOL echt als het uitkomt ga ik het downloawden hoor hij ziet er ZO mooi uit !!!! Bewerkt: 22 oktober 2005 door hydra-hunter-cheata Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Zo is mijn villa eruit komen te zien: Nu ga ik hem proberen ingame te krijgen. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Zoals ik dan altijd maar zeg Simpel maar efectief en ik heb nog paar tips ik zou de grond eromheen beetje gaan editen bijvoorbeeld mooi paadje eroverheen laten lopen en plantenbakjes maken zodat het echt een luxe ville resort word . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Zoals ik dan altijd maar zegSimpel maar efectief en ik heb nog paar tips ik zou de grond eromheen beetje gaan editen bijvoorbeeld mooi paadje eroverheen laten lopen en plantenbakjes maken zodat het echt een luxe ville resort word . Jah ik heb er verder nog geen generic objecten bij gedaan, ik ga hem eerst ff testen ingame. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik geef alvast een previeuw van mijn nieuwe kavel aan het publiek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Prachtig Jorge! Echt Super! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Nice Wauzie, ga je die stuns van deze pagina ook nog gebruiken? Ik had ze wel gezien maar ben ze weer vergeten, dus kun je ze weer uploaden? GTI word te vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 En Wauzie is gehackt door Own, dit is namelijk niks voor Wauzie, posts van Houd je mond en Post... EDIT by wauzie, nee joh. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorntju Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Brad´s Strip Club komt dit gebouw ook in de versie 0.1 dan bedoel ik of je in de versie 0.1 ook in die strip club kan omdat er een gele marker staat [edit] ik kreeg de foto niet in dit bericht http://www.gtaforum.nl/uploads/post-101-1129916139.jpg Bewerkt: 22 oktober 2005 door bjorntju Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 volgens mij komt hij er wel in maar kan je er nog niet in. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik zit sinds kort ook bij GTI, en ben bezg geweest met dit model: [OFFTOPIC] Waarom is het forum anders [/OFFTOPIC] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) @Jorge SUPER VET GEMAAKT MAN @BigBear Leuke model BB Het forum is anders omdat het gister gehacked was en alles was gedelete ... dit is nog over van het gebackupte spul Hoop dat je genoeg info heb Peace Bewerkt: 25 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Mooi jongens . @Jorge, je hebt al heel wat af zo te zien. Wanneer krijgen we het te zien in SA? Ik ben benieuwd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts