Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 ongelovenlijk ik ben vergeter de screen van de VeugerBurger te posten @evildirk Hij moet ook niet spectaculer zijn, hij staat in de achterbuurt, ik heb nog niks met de 2dfx gedaan, maar binnekort komen er wel roze lampjes etc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Goed werk Bradley en jij ook hoor Jorge erg mooie renders. en uhm Bradley een enex je hebt dus interiur gemaakt in die burger zaak denk ik dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 @Aad, Uhm nee, deze enexs zijn voor de show, als je erin stapt wordt je geteleporteert naar de plek waar in de 2e beta een interieur komt. Uiteraard komen deze enexs niet in de eerste beta. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Whaha, de "veugerburger" die is leuk . Ziet er helemaal top uit Bradley . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Lol "veuger" zo heet me rector =P Ziet uit mooi uit hoor Greetz GiizzmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evildirk Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 @Bradley: Ja oke het is wel geschikt voor een achterbuurt. Roze lampjes zijn nog steeds spectaculair Vette Eettent trouwens KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 VeugerBurger I'm loving it!!! Zeker mooi Bradley zeker de naam, Goed verzonnen zeg! Ik zou daar nooit opkomen Applaus Zo dat moest erook uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Misschien is het dan ook leuk om een 'Red Light District' te maken met die roze lampjes RLD = hoerenbuurt, daar hebben ze ook altijd die lampjes daarom ook de naam: Red Light... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) ziet er mooi uit brandley maar het lijkt net of hij zweeft.(zie rechterzijde) @brandley okee dan is het goed Bewerkt: 25 oktober 2005 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 @Ganster, Goed gezien, het zweeft inderdaad, sterker nog de heele parkeerplaats zweeft nog, en je kan er makenlijk onder. Dit is geen bug meer het feit dat mijn kavel nog niet af is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Voor de GTI fan heb ik een paar renders gemaakt waarop je het hele eiland bebouwd ziet. Alleen het stunteiland mis ik nog, maar die hoop ik er alsnog snel in te zetten . Enjoy this pics, hope they make you jalous . Misschien binnenkort meer renders . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Heel mooi, alleen waar is het stunteiland (ik zou de volgende keer als je screens maakt het water even uwvmappen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Heel mooi, alleen waar is het stunteiland (ik zou de volgende keer als je screens maakt het water even uwvmappen) Heel raar maar het stunteiland wou er niet in . Ik zal straks nog een keer proberen en dan een paar schoonheidsfoutjes verbeteren . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er echt SUPER uit Jorge . Ik kan niet meer wachten op GTI! Ojah Dan post ik dat in het PPT topic en dan mogen jullie zeggen welke het mooiste is. Wanneer laat je die logo's zien ? Ik wil mijn logo wel eens ingame zien . Edit: Oké Jorge ik wacht wel . *Bassie wacht geduldig op de screens * Bewerkt: 26 oktober 2005 door Bassie_94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Ziet er echt SUPER uit Jorge .Ik kan niet meer wachten op GTI! Ojah Dan post ik dat in het PPT topic en dan mogen jullie zeggen welke het mooiste is. Wanneer laat je die logo's zien ? Ik wil mijn logo wel eens ingame zien . Komt eraan, ik was alleen bezig met nieuwe renders. Dat duurde meer dan een half uur... dus . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts