Jorge_F Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Bord inmiddels weggehaald . Hier nog wat screens:
DaddyPimp Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Leuk gemaakt! Is dat ook een deel van het 'Tani Nucleare Centre'?
Jorge_F Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Leuk gemaakt! Is dat ook een deel van het 'Tani Nucleare Centre'? Niet bepaald, maar aangezien er ook met nucleare dingen word gewerkt dacht ik ach dan kan ik dat wel op het bordje zetten .
Wiepie Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Leuk gemaakt! Is dat ook een deel van het 'Tani Nucleare Centre'? Niet bepaald, maar aangezien er ook met nucleare dingen word gewerkt dacht ik ach dan kan ik dat wel op het bordje zetten . Ziet er netjes uit Jorge!
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Vet gemaakt jorge Nu ik het zelf kan weet ik hoeveel moeite het is om te doen Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn Greetz GizmO
Jarno Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Hier een previewtje van Kavel 46. Het is een klein lot dus ik ga me niet uitsloven. (Why I should?) Inmiddels heb ik ook al wat texture fouten verwijderd.
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ziet er mooi uit hoor Jarno 10/10 Kan echt niet wachten tot ik er zelf heen kan op me Motor of Auto Greetz GizmO
Jarno Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ziet er mooi uit hoor Jarno 10/10 Kan echt niet wachten tot ik er zelf heen kan op me Motor of Auto Greetz GizmO Dankje maar je kan overdrijven.
Bradley H. Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Anyway ik post ook een screen voordat mensen denken dat ik vandaag niks gedaan heb
Wiepie Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Anyway ik post ook een screen voordat mensen denken dat ik vandaag niks gedaan heb Ziet er cool uit Bradley!
Aad Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Echt prachtig bradley GTI vult nu lekker op en vooral dat laag bouwen breekt een beetje het beeld van GTI niet alleen maar stomme flats en hoge kantoren of hotels maar een stukje downtown is ook echt goed jammer dat ik zo weinig tijdf heb anders was mijn nieuwe lot misschien ook al wel afgeweest.
Jorge_F Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 "Just read the sign" -edit- Ik heb die belachelijk hoge torens ook weggehaald. Ik vond die ook al niet meer zo mooi staan .
Dizzee Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Hey mensen, eerste post in dit forum. Ik moet echt zeggen dat het er allemaal netjes uitziet, enja doe zo voort zeker? GTI doet het goed
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Links aan de straat kan lijkt het gras zo raar ... hoort dat zo ?? Lijkt beetje uit gerekt ... Maarja verder erg mooi Greetz GizmO
Bradley H. Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 @Gizmo, dit is gewoon een UVW bug, vooral dit soort bugs zijn makkenlijk op te lossen dus zie ik geen probleem, @Aad, ik ga me sprecializeren in het maken van kleine gebouwen zoals deze, ik vindt dit zelf een veel gezelligere sweer dan tussen al die torrens
Recommended Posts