Bradley H. Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Nog wat zooi van vandaag, zoals je ziet een brugentje, wat opnieuw het herkende GTI stijl breekt , het wegennet heb ik al helemaal in 3DS ziteen, morgen begin ik met de huisjes en andere stuff
Aad Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Goed werk Bradley erg mooi die downtown achtige gebieden en erg leuk die aparte wegen door je lots heen. Bewerkt: 30 oktober 2005 door Aad
Wauzie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Erg mooi en orrigineel bradley , ga zo door.
Big-Bear Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Nice job Bradley, ziet er echt Downtown uit Binnekort release ook wat SCreens vanmijn Kavel, hopelijk in SA, want dat zit niet echt mee
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Mijn eerste kavel op dit moment ik heb hem al ge-attached dus ik ken er niks meer aan doen Maar miss komt er nog een boompje op ofzo *nu issie goed Bewerkt: 30 oktober 2005 door ~> GizmO <~
Jorge_F Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dan kan je er nog wel wat aan doen hoor, gewoon Convert to Editable Poly doen . En ligt het aan mij of staat dat gebouw scheef? Het staat namelijk best wel raar.
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ja het gebouw staat scheef Het staat precies op een stukje schuine grond dus heb ik het maar mee geroteerd ... anders zat het halve gebouw in de grond en dat zag er ook niet uit ... Maar ingame zit me gebouw erg diep in de grond ... hoe kan ik dat goed krijgen ?
Wauzie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je moet in de IPL van de oude lot een # voor de regel zetten, in jouw geval moet je een # voor de regel van lot: GTIa_06 zetten. Ik ben bezig aan een soort van achterbuurt, ik begin met de losse gebouwen die ik nu aan het texturen ben. let niet op de render bugs, je ziet hier in gta + perspective/user/andere views niks van.
Bradley H. Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 @ ~> GizmO <~ Ik vindt het er niet echt fantastisch uit zien, het huis wat geroteert staat en die groote ingang ziet er ook niet echt uit @Wauzie, Goed Werk Gozer ziet er erg professioneel uit weer Binnenkort weer screens van mij.
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Hier wat verbeteringen aan me kavel ... ( Recht gebouw ) en ze staan niet meer in de grond ... Ik vind het erg zelf beter uit zien dan de vorige screens Bewerkt: 30 oktober 2005 door ~> GizmO <~
gangster28 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik zou die raam textures veranderen van dat ene gebouw en die muur vind ik niet ergt mooi(mijn mening).
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Iets duidelijker graag Welke raam texture en welke muur ... (er zijn zon beetje over de 20 muren in dat ding dus:]) en de grote ingang is nu *WeG* Bewerkt: 30 oktober 2005 door ~> GizmO <~
Big-Bear Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 @Wauzie, geweldig, ziet er echt fantastisc uit! @Gizmo, ik vind die heg afschuwlijk, je heb je gebouwen (vooral dat scheve gebouw) neit echt geweldig getextuurd, een beetje erg veel textures Ik heb een simpel gebouwtje gemaakt Er moet wat gefixt worden, de textures, en er komt een pleintje voor, ziet er niet mooi uit het gras, en natuurlijk wat Generics Screen:
Wauzie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 @Gizmo, leuk gebouw, alleen die hek is superhoog, ik zou hem een flink stuk verlagen @Big bear, leuk gebouw, maar rechts klopt die textuur niet echt....dat zou ik nog even aanpassen.
gangster28 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 @Gizmo dit bedoel ik. ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je screen bewerkt heb. en dat over die muur bedoelde ik die wand om je kavel.
Recommended Posts