~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) De textures veranderen lukt niet meer ... omdat ik alles al heb ge-attached ... Maar de heg is lager ... en de grond onder het geroteerde huisje recht dus het huisje ook Bewerkt: 30 oktober 2005 door ~> GizmO <~
DaddyPimp Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Nice Bradley! Alleen die berg daarachter is een beetje raar...
Bradley H. Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dat is ene nog niet goed getextuurde brug, komt helemaal goed... Jullie weten toch ondertussen wel dat ik het texturen en UVW mappen tot het eind laat
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ziet er mooi uit hoor ... Maar waarom heeft iedereen zo'n sig met rode zon of vuurbal wat het ook is Mooie sig ... Nu weet on topic *
Jorge_F Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ziet er mooi uit hoor ... Maar waarom heeft iedereen zo'n sig met rode zon of vuurbal wat het ook is Mooie sig ... Nu weet on topic * Dat heeft niet iedereen hoor, alleen Bradley en ik . @ Bradley, Ziet er weer ranzig vet uit .
Twenty Eyes Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Screen van kavel 56: Word een klein winkelcentrum. Moet nog veel aan gebeuren.
DaddyPimp Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nice work Twintig Ogen! Erg leuk gemaakt!
Jorge_F Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ziet er leuk uit, alleen ik zie nog wel wat UVW bugs bij die cirkels. En let erop dat die cirkels niet te veel poly's gaan bevatten, we moeten het zo low-poly mogelijk houden .
PizzaTonno Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Mijn stukje bedragen aan gti, de parkeerplaats van m'n villa is nu wel redelijk afgerond, alleen sommige stukjes nog ff goed texturen : Een prettige avond nog
Twenty Eyes Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er leuk uit, alleen ik zie nog wel wat UVW bugs bij die cirkels.En let erop dat die cirkels niet te veel poly's gaan bevatten, we moeten het zo low-poly mogelijk houden . Dat is niet echt een bug. Ik ga de bovenkant en onderkant van de circels nog detachen en er een andere texture op zetten. Het plein middenin komt ook nog helemaal vol met kraampjes ofzo. Dus de kavel is op 35 % ongeveer kaaspizza mooi gedaan wel een applausje verdient Bewerkt: 31 oktober 2005 door Twenty Eyes
NickDrake Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 KUTGW @ twenty eyes:wanneer je model wat meer af is,laat is screen in VC/SA zien @ kaaspizza : idem dito en die bult van die weg om op de parking te komen is wel wat hoog
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Twenty Eyes Ziet er erg mooi uit kan je wat leuke stunts bij doen ga je ook interrior maken? Lijkt me wel Wreed. Kaaspizza, Ik vind de jouwe ook heel erg mooi, alles is goed getextured en zie mezelf er al met een NRG erover rijden
Bradley H. Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Lekker rond kaaspizza !, keep up the good work
evildirk Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ziet er strak uit Kaaspizza, maar ik heb er 1 ding op aan te merken. Als je kijkt bij het pad met het bruggetje, als je naar het bruggetje rijd is er gewoon een stuk weg en dan ineens de brug. Mij lijkt het niet zo fijn rijden/lopen. Je rijd eigelijk gewoon recht tegen de brug op. Maak eens een screenie van de andere kant, dan kan ik zien hoe het daar zit. Zo denk ik dat het zit. Er moet meer overloop in Verder ziet het er wel vet uit hoor , Evil
Recommended Posts