Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een ruig appartement gemaakt:

:D

ziet er goed uit foepie, tel fff de poly´s misschien zijn het er te veel..., ziet het er wel naar uit...

Het is met Sketchup gemaakt (ik heb hem geholpen), en daarmee krijg je nooit high-poly objects ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eiland goed gescaled zodat de weg goed is t.o.v. de player...Alleen valt het eiland wat groot uit:

Wat vinden jullie? Zo laten? Of veranderen?

ik zou zeggen maak hem iets kleiner, want het is leuker om een goed volgebouwd, iets kleiner eiland te hebben dan een groot eiland met heel veel lege plekke, en we hebben ook niet zoveel tijd om zo een groot eiland te mappen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eiland goed gescaled zodat de weg goed is t.o.v. de player...Alleen valt het eiland wat groot uit:

Wat vinden jullie? Zo laten? Of veranderen?

ik zou zeggen maak hem iets kleiner, want het is leuker om een goed volgebouwd, iets kleiner eiland te hebben dan een groot eiland met heel veel lege plekke, en we hebben ook niet zoveel tijd om zo een groot eiland te mappen

ik vind het wel jammer dat al eclipses werk nu naar de kloote gaat..., hij werkt zich uit de naat voor ons en dan zeggen we dat het eiland te groot is,,,

ik weet dat er weinig tijd is..., en ik weet ook hoe volgebouder hoe beter...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal proberen om het zo klein mogelijk te maken ;) ...Als het niet anders kan dan blijft hij gewoon zo groot, maar maak ik wat meer lots. Ik denk dat we toch verder gaan in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal proberen om het zo klein mogelijk te maken ;) ...Als het niet anders kan dan blijft hij gewoon zo groot, maar maak ik wat meer lots. Ik denk dat we toch verder gaan in SA.

een VC versie moet er zeker komen..., hoe groot wilde je de lots maken..., ik heb er geen bezwaar tegen als de lots zo groot zijn als dat kleine eiland bovenaan....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eiland een heel klein beetje kleiner gekregen...Kleiner gaat nu niet meer...Oke als jullie het niet erg vinden dat er grote lots komen ga ik al een kaartje maken.

Ik denk dat er wel wat meer lots komen dan 60. Maar dat zien jullie nog wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...