Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

je bent wel snel met het maken van deze kaart want het stunteiland is er nog niet :blink:..., trouwens als we deze kaart op het internet zetten moet wel dat eclipse linksonder weg..., het is idd jou eiland maar miss is het wat respectvoller als je er het "GTI team" neer zet of iets in die zin...

voor de rest..., maak niet een groot stuntland..., ik denk dat ongeveer starfish wel goed is..., anders krijgen we het stunteiland nooit vol...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin pas met het stunteiland als het hoofeiland helemaal af is ;)

En ik zet er nu nog even Eclipse onder om te voorkomen dat er nog niks mee "uitgevreten" word..Later gaat dat wel weg ;) ...Maak je niet druk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

voor de rest..., maak niet een groot stuntland..., ik denk dat ongeveer starfish wel goed is..., anders krijgen we het stunteiland nooit vol...

maar het stunt eiland hoeft tog ook niet vol. Je moet ook ruimte hebben om een aanloop te maekn en je moet ook niet bij elke jump die je maakt in zee vliegen. dus ik denk dat het stunteiland juist wel best groot moet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, met een alpha werken is pittig......

Je moet eerst een hek-textuur maken, daarna moet je alles wat je wil zien in VC wit maken. Iets wat je niet wil zien maak je zwart. Je moet heel precies kunnen werken wil dit goedgaan. Dus ik denk dat er niet veel van deze hekken zullen verschijnen, maar als iemand er een wil maken kan iedereen die gebruiken........(ik maak hem niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige hekken staan nog in generic...Ook kan je zelf een hek maken en het hek texturen met de VC textuur...Dan hoef je zelf geen textuur met alpha te maken...Dit bespaard een hoop tijd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...