Eclipse Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Hier is het kaartje van het eiland. Het kaartje met de lots erop komt binnenkort.
Bradley H. Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 je bent wel snel met het maken van deze kaart want het stunteiland is er nog niet :blink:..., trouwens als we deze kaart op het internet zetten moet wel dat eclipse linksonder weg..., het is idd jou eiland maar miss is het wat respectvoller als je er het "GTI team" neer zet of iets in die zin... voor de rest..., maak niet een groot stuntland..., ik denk dat ongeveer starfish wel goed is..., anders krijgen we het stunteiland nooit vol...
Eclipse Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik begin pas met het stunteiland als het hoofeiland helemaal af is En ik zet er nu nog even Eclipse onder om te voorkomen dat er nog niks mee "uitgevreten" word..Later gaat dat wel weg ...Maak je niet druk
Eclipse Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Je kan nu kavels kopen in het Kaveltopic!
Maurijn Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ik kan niet modden enz. maar ik wil graag helpen dus als er nog iets moet gebeuren ik wil best helpen
Eclipse Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Tja...als je niet kan modden kan je ook moeilijk helpen.
Vortex Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 voor de rest..., maak niet een groot stuntland..., ik denk dat ongeveer starfish wel goed is..., anders krijgen we het stunteiland nooit vol... maar het stunt eiland hoeft tog ook niet vol. Je moet ook ruimte hebben om een aanloop te maekn en je moet ook niet bij elke jump die je maakt in zee vliegen. dus ik denk dat het stunteiland juist wel best groot moet...
Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Jep, Ik ga egt niet alles dicht op elkaar duwen, je moet voldoende plaats hebben om te stunten. Dat komt wel goed
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 misschien een idee om om het stunt eiland een soort hek te maken, ik geloof dat er wel 1 in VC zit
Vortex Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 dan kun je er net zo goed een zelf maken (zo min moeglijk models uit gta vc zelf). met de aplpha is dit niet zo moeilijk. EDIT: maar wel een goed idee
Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ja, met een alpha werken is pittig...... Je moet eerst een hek-textuur maken, daarna moet je alles wat je wil zien in VC wit maken. Iets wat je niet wil zien maak je zwart. Je moet heel precies kunnen werken wil dit goedgaan. Dus ik denk dat er niet veel van deze hekken zullen verschijnen, maar als iemand er een wil maken kan iedereen die gebruiken........(ik maak hem niet)
Eclipse Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Sommige hekken staan nog in generic...Ook kan je zelf een hek maken en het hek texturen met de VC textuur...Dan hoef je zelf geen textuur met alpha te maken...Dit bespaard een hoop tijd.
Robienske Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Hier is een screen van de playerskin die ik aan het maken ben. Geef gerust ff je mening of enkele tips zodat ie heel leuk wordt.
Recommended Posts