Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bij dat huis staat die ramen half open...

is het ook de bedoeling datje daar inkunt ?

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zal er nog over nadenken, als de interieuren af zijn kan ik er wel een soort doorgang maken.

Geplaatst:

Ik vind het prachtig. KUTGW! Jammer dat de huizen scheef staan. Ik denk als die linker villa recht moest staan dat het veel mooier zou zijn. Maar ja kan ook mis zijn. Een dikke 8/10. :Y

Greetz Matiscus. :bier:

Geplaatst:

Dankjewel Matiscus.

Ik zal hem proberen recht te zetten.

Als dat mooier is gebruik ik hem recht.

Geplaatst:
gti was tog voor gta sa en hier zie ik gta vc screens? :?

je zal wel bij de eerste pagina gekeken hebben daar staan alleen nog Screens van VC

GTI is helemaal voor San Andreas !

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat GTI toch bij myriad komt zal je hier nu neit veel updates meer zien maar ik wil toch dit forum een beetje levend houden voor wat het nog is dus daarom hier ff iets van mij wat al klaar is en ingame zit.

space9ah.th.jpg

Bewerkt: door Aad
Geplaatst:

Ziet er mooi uit aad, je kan zien dat je er erg je best op heb gedaan.

Keep Up The Good Work!

Geplaatst:

Aad is echt de meester van het modden :D Je gebouwen worden steeds weer vetter! Kutgw ;)

Geplaatst:

Me andere gebouw waar ik aan ben begonnen zit nog erg in WIP fase en is binnenkort ook klaar dus verwacht dan ook maar weer mooi screeny. En bedankt he,

Geplaatst:

Aad, dit is prachtig gewoon jammer dat het voor het gebouw gewoon gras is en geen padje. Het zou mooier overkomen denk ik. :D

Geplaatst:

Details komen later zoals plantenbakken, bankjes en bomen dit is gewoon zoals het er nu uitziet ingame en in 3dsmax. ik maak eerst alle gebouwen af en als gti in myriad geplaatst is hoop ik dat ik alles zo kan doorzetten.

• 4 weken later...
Geplaatst:

some nice work in here.

just an update screen showing GTI moved and working on new coords............

image16sc.th.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...