Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ziet er leuk uit, misschien een idee om een skinhead te maken??
Robienske Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Dat heb ik al gedaan met een gang, zie de textuur aanvraag topic. Ik vind het persoonlijk niet erg passen maar we kijken ff wat de anderen ervan vinden.
Yohan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Mischien leuk om die gast een bijpassende pet te geven..? Mooie kleuren, zit er goed uit man.. B)
Robienske Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Mischien leuk om die gast een bijpassende pet te geven..? Mooie kleuren, zit er goed uit man.. B) Pet zal denk ik niet gaan, tenzij we een ander figuurtje modellen.
Bradley H. Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 mmm... ja jullie hebben gelijk hoe groter het eiland hoe beter..., maar ik zie dat ik niet meer mee doe aan het eiland..., dus veel maakt het dus niet uit..., P.s wat dachten jullie van eengroote berg/grot in GTI ? ik ben er al mee bezig vanaafond screens...
Eclipse Geplaatst: 4 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Maak hem dan maar lekker zelf op je eigen kavel
Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Als hij een grote wil maken moet hij dat als nieuw eiland maken, maar ik vind dat eerst het eerste eiland vol moet voordat we al gaan plannen voor een volgende
Dennizzzz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Dat heb ik al gedaan met een gang, zie de textuur aanvraag topic. Ik vind het persoonlijk niet erg passen maar we kijken ff wat de anderen ervan vinden. Ik zou hem een beetje blonderen met zoon streepjes op stippels dat ziet er vet uit tijdens het spelen
Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Ja, dat zou wel leuk zijn. En trouwens Denizzzz, hoe staat de radiozender. Ik ben wel nieuwsgierig :rolleyes:
Dennizzzz Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ja, dat zou wel leuk zijn. En trouwens Denizzzz, hoe staat de radiozender. Ik ben wel nieuwsgierig :rolleyes: Jah ik weet niet... Het kost waarschijnlijk te veel MB's... Weet iemand hoe ik hem kleiner kan maken ofzo?
Wauzie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Goed inpakken. Bijvoorbeeld met Winrar
Timotees Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 hiero de beloofde screens van de trappen die ik gemaakt heb en die je kan downloaden in het topic "show hier je models" en de kwaliteit van de screenies is niet zo goed omdat ik ze wat vergroot heb...
Foepie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb een brandweer kazerne gemaakt voor in mijn topic:
Recommended Posts