Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

jou topic???... het is een lot

hier is trouwens nog ene plaatje van mijn autobedrijf...

de textures worden nog veranderd

autobedrijfplaatje7nv.gif

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ziet er allemaal goed uit..., ik kan niet wachten door onze nieuwe mod heen te rijden...,

Geplaatst:

Sorry, je hebt gelijk. Het is mijn lot en geen topic. Mooi gemaakt trouwens. Alleen zou ik wat meer garages maken, als dit een auto bedrijf is. Het geeft meer effect als je een rand om de bovenkant maakt.

Geplaatst: (bewerkt)
Dank je SWAT

we houden hier niet van dubbleposten..., gebruik hiervoor de EDIT knop rechtsboven aan je bericht.

EDIT: yohan je was me voor :D

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

Ik zit soms een beetje hier mee te kijken naar wat hier allemaal nu gebeurt.

En ik zie dat heel Vice City veranderd , dat heb ik ergens gelezen dan.

Ik ga deze Mod zeker downloaden dan als hij klaar is.

Het ziet er echt heel mooi uit.

Mijn complimenten aan alle makers van deze mod.

Ga zo door zou ik zeggen. ;)

Geplaatst:
Dank je SWAT

we houden hier niet van dubbleposten..., gebruik hiervoor de EDIT knop rechtsboven aan je bericht.

EDIT: yohan je was me voor :D

Hij is pas nieuw..............................

Geplaatst:

M.b.t. de modificatie van Tommy zélf, ziet hij er dan ook anders uit tijdens missies, of komen er in GTI geen missies? Als je de player.bmp verander, ziet Tommy er in filmpjes van missies nog wel gewoon normaal uit, misschien daarom leuk om de main-character een heel ander model te geven, bijv. een ander persoon uit Vice City of GTAIII, of helemaal een ander spel.

Geplaatst:
Idd, maar volgens mij heb ik het wel al een keer tegen hem gezegd :puh:

ja maar ik heb het ook nietkwaad bedoelend gezegt, ik spam ook soms en dan moet dat ook tegen me gezegt worden anders word het een gewoonte,,, ;)

Geplaatst:
M.b.t. de modificatie van Tommy zélf, ziet hij er dan ook anders uit tijdens missies, of komen er in GTI geen missies? Als je de player.bmp verander, ziet Tommy er in filmpjes van missies nog wel gewoon normaal uit, misschien daarom leuk om de main-character een heel ander model te geven, bijv. een ander persoon uit Vice City of GTAIII, of helemaal een ander spel.

De playerskin verandert automatisch in een missie-filmpje ;)

Geplaatst:

jah, kijk maar eens anls je andere kleren aan hebt, hij ziet er zo uit als ie in et spel rond loopt

Geplaatst:

bij mij niet ik had een keer een andere player.dff en andere skin maar in de missies had ik gewoon weer tommie

Geplaatst:

Hier een screen van mijn coffeeshop. Het interieur moet ik nog modellen.

screen5mf1.th.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...