Jump to content

[GTI] PPT


Eclipse

Recommended Posts

hier is mijn eerste "echt" goed gelukte model voor GTI, wat vinden jullie ervan ?, ik ga waarschijnlijk nu verder met andere models..., ik zit vol ideen...

ik heb elders in dit forum ook al zoiets geplaats..., maar het is nu echt af...

Bewerkt: door bradley1990
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    287

  • Bradley H.

    276

  • Jorge_F

    165

  • Eclipse

    156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bradley1990

noem me maar gewoon "Bradley" :D

thanx voor de complimentjes...

wat robienske heeft gemaakt ziet er oowk heel cool uit..., ik weet niet of SKET-CHUP een 2D optie heeft misschien heeft hij die letters daar mee gemaakt...

maar al bij al..., "ik" hou het gewoon bij hoekige vormen :D

fijn dat robienske ook modelt ik dacht dat hij aleen maar textures maakte.., zo te zien kunnen we erg veel dank geven aan de tutorial van wauzie..., en aan wauzie zelf natuurlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

wat robienske heeft gemaakt ziet er oowk heel cool uit..., ik weet niet of SKET-CHUP een 2D optie heeft  misschien heeft hij die letters daar mee gemaakt...

Letters zijn 3d hoor. Die heb ik eerst getekend en dan uitgerokken naar 3d.

kleine edit: spelfoutje verholpen

Bewerkt: door Robienske
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn coffeeshop getextuurd. Alleen moeten er nog stoelen in.

screen6rn.jpg

Je had een stoel nodig???? Je kan die van mij gebruiken (dat wapen).........alleeen, het is geen skp bestand

Link to comment
Delen op andere websites

tafels zijn niet zo moeilijkt te maken hoor gewoon een rondje maken zo dun als een paal en dan omhoog halen dan nog daar een rondje op maar dan net zo graaot als het tafel blad

en dan nog het tafel blad iets dikker maken

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig allemaal...Ik hoop dat het ook zo makkelijk en snel gaat met de object in VC zetten. :)

Maar daar heb ik binnenkort een verrassing voor ;)

als je een makelijkere manier hebt, graag, want ik moddele wel iets, maar bij het in vc zetten gaat et vaak mis en looopt ie vast. het is me maar 1 keer gelukt, maar toen had ik iets fout gedaan met de textures, dus daar had ik ook niets aan

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...