Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mischien kan je dan een deur er voor maken en dat die later pas weg moet halen in een missie ofzo

Geplaatst: (bewerkt)
mischien kan je dan een deur er voor maken en dat die later pas weg moet halen in een missie ofzo

:) Laat aub dan de opening open!!! :)

Je kan in de Main.scm instellen dat er een object in vc tijdelijk komt te staan, je kan niet maken dat een object voor een deel wegvalt.............

*Tip: maak je objecten niet te groot.....ten 1e omdat het minder makkelijk textuurt en ten 2e omdat als er een onzichtbare muur inzit je alles opnieuw kan doen*

EDIT:

Jullie leren het wel snel.........onze mod wordt SUPER :)

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:
EDIT:

:blink: ik sta er ook van te kijken..., onze mod het duidelijk een bedpaalde kracht die iedereen door de modderwereld heen gooit..., ik zie hier mensen die ik nog nooit gezien heb op het forum, en die zijn al aan het modelen :blink:

ik denk dat er geen twijfel is over dat allerlaaste wat je zij

Jah GTI gaat de lat voor de Nederlandse mods heel hoog leggen.. :blink:

Ik wou alleen dat het ook wat beter ging met mijn models.. :(

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Alvast 1 van mn villa's

Ik kon btw ook nog niet modellen voor deze mod kwam.

post-101-1112886274.jpg

Geplaatst:

ziet er goed uit..., aleen had ik bij het eerste zicht meer een restaurant gevoel..., maarja...,

P.S bij het lot Villas, is natuuutlijk niet aleen de bedoeling dat je villas neerzet maar ook bomen groen teninsbaan zwembad..., noem maar op...

:) Laat aub dan de opening open!!! :)

Je kan in de Main.scm instellen dat er een object in vc tijdelijk komt te staan, je kan niet maken dat een object voor een deel wegvalt.............

*Tip: maak je objecten niet te groot.....ten 1e omdat het minder makkelijk textuurt en ten 2e omdat als er een onzichtbare muur inzit je alles opnieuw kan doen*

EDIT:

oke dan zal ik de opening open laten...

p.s. ik kan niet zo goed scm'en ( eigenlijk helemaal niet) dus dat moet iemand anders dan doen... iemand?

EDIT: SHIT, ik be hem denk ik vergeten op te slaan :(:( :angry: :unsure:

kan ik weer helemaal opnieuw beginnen

Bewerkt: door timotees
Geplaatst:

LOL da's niet slim...Wen je aan om regelmatig te saven (om de 10 min)...Dit kan je soms erg goed van pas komen als je PC eens crasht :puh:

Geplaatst:
LOL da's niet slim...Wen je aan om regelmatig te saven (om de 10 min)...Dit kan je soms erg goed van pas komen als je PC eens crasht :puh:

tja..., maar als je geconcentreerd ben... gaat dat om de 10 min saven niet zo vlot..., p.s de nieuwe PC´s crachen niet zo veel... dus gewoon op ja klikken als je het progrmma uitgaat ;)

Geplaatst:

ja, als ik druk bezig ben ( niet doordenken :puh: ) dan denk ik daar ook niet aan...

ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik hem niet heb opgeslagen...

Geplaatst:

hier een jeep ik moet wel nog de dummy's doen .. maar als het me niet zou lukken heb

ik nog een ideetje .... mischien kunnen we op dat ene forum waar allemaal die engelse ventjes vragen of dat een van hun dat voor ons kan doen

jeep.jpg

Geplaatst:
hier een jeep ik moet wel nog de dummy's doen .. maar als het me niet zou lukken heb

ik nog een ideetje .... mischien kunnen we op dat ene forum waar allemaal die engelse ventjes vragen of dat een van hun dat voor ons kan doen

jeep.jpg

holland power..., we kunnen het zelf wel..., anders raadpleeg je tutorials of vraag je het aan hunter...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...