Wauzie Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 LOL, een wagen hoeft in het model geen wielen te hebben.....
Timotees Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 ik ben nu bezig met een soort postkantoor van de ptt ( zon postsorteer gedoe) http://img238.exs.cx/img238/4980/postkantoor6gh.gif
Goofy Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) ik heb hier wat modellen die jullie mogen gebruiken voor gti welke je wilt hebben moet je dan ff op msn zeggen screen 1 parkeer garage screen 2 wasstraat screen 3 motel screen 4 kantoor screen 5 cafetje screen 6 bruggetje de auto garage en het cafetje wou S.W.A.T al en het motel is nog niet helemaal af Bewerkt: 8 april 2005 door 9-ball
Dennizzzz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 ik heb hier wat modellen die jullie mogen gebruiken voor gti welke je wilt hebben moet je dan ff op msn zeggenscreen 1 parkeer garage screen 2 wasstraat screen 3 motel screen 4 kantoor screen 5 cafetje screen 6 bruggetje de auto garage en het cafetje wou S.W.A.T al en het motel is nog niet helemaal af Kei mooi man Ze moeten alleen nog getextuurd worden B)
Goofy Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) bedankt jah ze moeten nog getextuurd worden en gescaled want dat kan ik niet ik heb hier geen Z modeler het is een 3ds bestand dus je moet er nog wel wat van maken dus wat je zelf moet doen -scalen -textuuren -dff maken -col maken -txd maken Bewerkt: 8 april 2005 door 9-ball
Foepie Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 kan je mij die parkeergarage eens sturen? :unsure:
Goofy Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 die parkeer garkeer garage wou S.W.A.T al dus ik kan je nix beloven timotees heb je msn dan kan ik hem jou via msn versturen
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 die parkeer garkeer garage wou S.W.A.T al dus ik kan je nix beloven timotees heb je msn dan kan ik hem jou via msn versturen Maar van die parkeergarage klopt de binnenkant volgens mij niet.....hij zit volgens mij vol onzichtbare muren :unsure: en die verdieping zijn te dun :unsure:
Eclipse Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 idd, als ik jouw was zou ik verdieping voor verdieping apart maken. Dit is fijner met texturen en je kan makkelijker werken in Sketchup. Dan smelt je later, als je de model af hebt, alles samen in de Zmodeler en zet je hem in VC.
Timotees Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 die parkeer garkeer garage wou S.W.A.T al dus ik kan je nix beloven timotees heb je msn dan kan ik hem jou via msn versturen ik voeg je wel ff toe...
Goofy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) idd, als ik jouw was zou ik verdieping voor verdieping apart maken. Dit is fijner met texturen en je kan makkelijker werken in Sketchup. Dan smelt je later, als je de model af hebt, alles samen in de Zmodeler en zet je hem in VC. maar hoe zorg ik er dan voor dat de verdiepingen wel in het gebouw passen? Maar van die parkeergarage klopt de binnenkant volgens mij niet.....hij zit volgens mij vol onzichtbare muren en die verdieping zijn te dun die verdiepingen zijn volgens mij niet te dun ik heb ze niet plat gemaakt maar het in 3D en ik heb gezocht naar onzichbare muren maar nog niet gevonden Bewerkt: 9 april 2005 door 9-ball
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) na een suc6vol "gebouw1" ben ik nu aan de slag met "gebouw2" verdere info over "gebouw 2" Hotel Mont Roza - het is een hotel - op de begaandegrond een restaurant en winkels - op de eerste verdieping is een parkeerplaats ben momenteel aan het texturen... straks verzin ik er misschien nog wel wat bij.. Bewerkt: 9 april 2005 door bradley1990
Recommended Posts