Eclipse Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik hoop dat hij mooi word Bradley. ======================== Maar ik zou willen vragen of iedereen zijn screens eens wat verkleind. Want dit is een punt uit de forumregels: Verklein het plaatje dat je op het forum wil zetten eerst, het mag max. 640 x 480 groot zijn, en het moet een JPG bestandje zijn.Ik hoop dat iedereen er zich nu eens aan houd.
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Tuurlijk....ik zal me er aan houden....en Bradley1990. Denk je eraan dat je in de coleditor instelt dat het gras ook de juiste face heeft
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Tuurlijk....ik zal me er aan houden....en Bradley1990. Denk je eraan dat je in de coleditor instelt dat het gras ook de juiste face heeft ik zal er aan denken..., p.s ik update een nieuwe foto dan zal ik aan de lente denken..., EDIT: ik zal niet aan de lente denken maar aan de "lengte" , hier eenm kleine update 640*440 pixels geloof ik Bewerkt: 9 april 2005 door bradley1990
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ziet goed uit..........Wat komt daar waar je omhoog kan gaan?
Goofy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) ziet er mooi uit ook die letters en dat waar je omhoog gaat komt volgens mijn een parkeer vak EDIT eclipse zij dat ik voor mij parkeer garage de verdiepingen apart moest maken maar hoe zorg ik er voor dat ze dan er wel weer precies inpassen? Bewerkt: 9 april 2005 door 9-ball
Eclipse Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 1. Maak eerst 1 deel v/d parkeergarage 2. Sla het op 3. Delete nu alles behalve de delen die aan de verdieping erboven moeten komen. 4. Maak de volgende verdieping. 5. Delete de delen die je eerst hebt laten zitten. (die van de 1e verdieping) 6. Doe "opslaan als" 7. En ga zo verder. Als je alle delen af hebt dan voeg je ze samen in de Zmodeler Zorg er wel natuurlijk voor dat je alles textuurd voor je het exporteerd Veel suc6!
Goofy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 okey het is me gelukt ikm heb gewoon hem geopend en dan alles verwiojderd behalven de verdiepingen en met een andere naam op geslagen en daarna heb ik hem weer geopend (het hele gebouw) en teon alle verdiepingen verwijderd
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 1. Maak eerst 1 deel v/d parkeergarage2. Sla het op 3. Delete nu alles behalve de delen die aan de verdieping erboven moeten komen. 4. Maak de volgende verdieping. 5. Delete de delen die je eerst hebt laten zitten. (die van de 1e verdieping) 6. Doe "opslaan als" 7. En ga zo verder. Als je alle delen af hebt dan voeg je ze samen in de Zmodeler Zorg er wel natuurlijk voor dat je alles textuurd voor je het exporteerd Veel suc6! is dit voor mij bedoelt ?, ik ben nu namenlijk alles in een aant maken wat jij dus bedoelt is dat ik eerst de parkeerplaats maak en dan pas het hotel wat er dan alsware als een puzel inelkaar gezet word ?? update: de parkeerplaats...
Goofy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 het was volgens mij voor mij bedoeld omdat ik verdiepingen had die ander moeilijk te texuuren waren
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 het was volgens mij voor mij bedoeld omdat ik verdiepingen had die ander moeilijk te texuuren waren ok ik dacht al..., anders had ik alles uitelkaar moeten slopen... :o
Goofy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Mijn zwembad zo zo die ziet er mooi uit hoor :thumbsup: :thumbsup:
Yohan Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 * Trekt zijn zwembroek aan * Echt een mooi bad.. B)
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Tja....leuk bad....nu alleen er nog water van zien te maken
RTS Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Tja....leuk bad....nu alleen er nog water van zien te maken Hoe doe ik dat? Main.scm ?
Recommended Posts