Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Nee.....het heeft met de DFF en COL te maken....meer weet ik er ook niet van.
*M*slipknot2 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 alles kom er al mooi uit te zien ik hoop dat grand tani islands snel uitkomt ik heb echt zin op het te spelen
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik hoop het zelf ook.....maar ik denk dat we al blij kunnen zijn als ie voor SA uit kan komen
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Ik hoop het zelf ook.....maar ik denk dat we al blij kunnen zijn als ie voor SA uit kan komen als het goed is brengen we een VC versie en een SA versie uit..., laten we hopen dat die VC versie eerder uitkomt als SA zodat er meer gespeelt word EDIT: fantasties zwembad trouwens ... kom die bij de villas? Bewerkt: 9 april 2005 door bradley1990
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 *ik post bewust dubbel* om het topic omhoog te krijgen... "gebouw2" --> Hotel Mont Rosa 4 verschilende "real" ramen in totaal 104 ramen... 12 parkeerplaatsen de hele mod bevat 10 textures van in totaal 10 textures in totaal 5 uur werk... (modellen en textures) de mod moet no gescaled worden...
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Mooi Hotel, bradley1990. Ga zo door. (ik ben nog steeds met stunts bezig)
Yohan Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Een te gek hotel Bradley.. :lol: Jah ik wacht nog steeds met smart op nieuwe stunt screens.. :rolleyes: B)
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Die komen eraan..........ben nog bezig met andere dingen
Foepie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 mooi hotel bradley!!! ik heb zelf ook iets moois gemaakt: (met mijn eigen texturen)
Yohan Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ziet er heel goed uit.. Alleen mischien beter om dat bord wat kleiner te maken en echt op een bord te laten lijken, want nu lijkt het of het op muur gespoten is.. Alleen een tip..
Foepie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ziet er heel goed uit.. Alleen mischien beter om dat bord wat kleiner te maken en echt op een bord te laten lijken, want nu lijkt het of het op muur gespoten is.. Alleen een tip.. als het aan mij ligt is het juist de bedoeling dat het lijkt alsof het op de muur is gespoten maar ja, dat is jouw mening
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik kan maken dat hij meer op grafiti lijkt Ik zal wel iets proberen te maken
Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) goedenavond hollanders ik ben hier 1 uur bezig geweest met mijn hotel te verzieken..., gelukkig heb ik nog een backup.., ik heb wel een foto van wat ik eigenlijk vanplan was,,, maar ga er niet van uit dat deze ook daatwerkenlijk gebruikt wordt het was slechts even alles wat ik kan in 1 model stoppen..., maar helaas is om een ombekende reden het hotel 100% verziekt,,, dus ik gebruik het model die ik hiervoor poste... "soms loopt modellen gewoon uit de hand" :ph34r: :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 9 april 2005 door bradley1990
josie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 goedenavond hollanders ik ben hier 1 uur bezig geweest met mijn hotel te verzieken..., gelukkig heb ik nog een backup.., ik heb wel een foto van wat ik eigenlijk vanplan was,,,maar ga er niet van uit dat deze ook daatwerkenlijk gebruikt wordt het was slechts even alles wat ik kan in 1 model stoppen..., maar helaas is om een ombekende reden het hotel 100% verziekt,,, dus ik gebruik het model die ik hiervoor poste... "soms loopt modellen gewoon uit de hand" :ph34r: :ph34r: :ph34r: *plaatje* wat is daar fout aan ik vind het hartstikke mooi
Eclipse Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 *ik post bewust dubbel* om het topic omhoog te krijgen... Bewust dubbel posten om het omhoog te halen doe je pas als er een paar dagen niet meer in gepost is... <_< ================ Verder wel mooie modellen iedereen.
Recommended Posts