Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) *ik post bewust dubbel* om het topic omhoog te krijgen... Bewust dubbel posten om het omhoog te halen doe je pas als er een paar dagen niet meer in gepost is... <_< ik zal er aan denken als ik er aan denk <_< ik heb nog fff een nieuw apartament gemaakt die de naam "La bayena" kadeau krijgt - slechts 314 ramen - 1 parkeerplaats - zwembad - 9 verschilende textures P.S "la bayena" als je het goed schrijf is het "la ballena" wat dolfijn betekent... hier een screen wat vinden jullie ervan ? EDIT: P.S ik weet hoe ik het ga doen met het zwembad en hoe ik er echt water van kan maken..., als ik weer wakker ben vervolgen er screens... Bewerkt: 9 april 2005 door bradley1990
PatrickW Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Dit ziet er erg goed uit Bradley....
Timotees Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 http://www.spanien366.de/images/hotelu4.jpg zoiets ga ik maken... ik ben er geweest in de herftsvakantie dus ik weet het allemaal nog wel <_<
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Wardogs 'hangplek' http://img.photobucket.com/albums/v210/Wau...auzie/basis.jpg Bewerkt: 10 april 2005 door Eclipse
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Hij is leuk voor missies vind ikzelf....overal kun je mannetjes op de muren zetten
Yohan Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Het hotel, de hangplek... Echt deze mod word zo grandioos vet he.. Eigelijk zou je het als spel moeten gaan verkopen.. :lol:
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Malicia Airport, ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze. wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar... "rood is ---> startbaan, landingsbaan" blauw is water, dat haal ik er nog uit...,
Goofy Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 die is egt wel mooi dat vliegveld :thumbsup:
Hunter Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Malicia Airport, ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze. wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar... "rood is ---> startbaan, landingsbaan" blauw is water, dat haal ik er nog uit..., ziet er gaaf uit Misscien een idee om ergens ook een legerbasis te maken waar dan mijn raptor staat en een tank ofzo
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Malicia Airport, ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze. wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar... "rood is ---> startbaan, landingsbaan" blauw is water, dat haal ik er nog uit..., ziet er gaaf uit Misscien een idee om ergens ook een legerbasis te maken waar dan mijn raptor staat en een tank ofzo ik zie mijzelf geen legerbasis maken, ik heb geen idee hoe dat eruit ziet ik ben er nooit geweest..., dat vliegveld is gewoon gebaseert op de vliegvelden van FS2004... nu nog kijken waar ik het vliegveld neer zet en of er ruimte is...
Hunter Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Malicia Airport, ik heb hier fff aan gemod nog geen 30 min modellen en heb dit resultaat.., als jullie het wat vinden haal ik de textures uit FS2004, en verwerk ik ze. wat vinden jullie, het is nog niet echt getextures maar goed genoeg om een beeld te krijgen..., ik krijg denk ik geen lot waar ik een vliegveld op kan bouwen..., dus als iemand ruimteteveel heeft zegt hij het maar... "rood is ---> startbaan, landingsbaan" blauw is water, dat haal ik er nog uit..., ziet er gaaf uit Misscien een idee om ergens ook een legerbasis te maken waar dan mijn raptor staat en een tank ofzo ik zie mijzelf geen legerbasis maken, ik heb geen idee hoe dat eruit ziet ik ben er nooit geweest..., dat vliegveld is gewoon gebaseert op de vliegvelden van FS2004... nu nog kijken waar ik het vliegveld neer zet en of er ruimte is... gewoon zo'n soort legerbasis als in gta vice city, maar dan met een landingsbaan erbij.
Goofy Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik d8 dat fa_leuk_en_lollig ook al een legerbasis wou maken
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik d8 dat fa_leuk_en_lollig ook al een legerbasis wou maken ja daarom laat ik het maar aan hem over
Eclipse Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Allemaal heel mooi Bradley en Wauzie Bradley, je gaat egt vooruit...ik zie je met de dag beter worden.
Recommended Posts