Gino Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil graag ook een gebouw voor jullie maken maar dan moet ik sketchup hebben wie weet er een site waar ik die kan downloaden ?? :unsure:
Yohan Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Damn.. :blink: Bradley hebben jou ideeen dan geen grenzen..? Vet airport.. B) Bewerkt: 10 april 2005 door Yohan
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Allemaal heel mooi Bradley en Wauzie Bradley, je gaat egt vooruit...ik zie je met de dag beter worden. dankU eclipse ik hoop voor vanafond nog een model af te hebben..., dit keer iets wat echt in de drukke straat komt..., een woonflat met winkels op begaande grond, 1 ding weet ik al, ik ga deze texture gebuiken, misschien pas ik de kleur van de stenen nog aan... ik wil nu iets simpels..., als mijn inspiratie het toelaat. Bewerkt: 10 april 2005 door bradley1990
Goofy Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil graag ook een gebouw voor jullie maken maar dan moet ik sketchup hebben wie weet er een site waar ik die kan downloaden ?? :unsure: gewoon op sketchup.com maar dan is het wel een trial voor 8 uur maar dat is lang genoeg
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik d8 dat fa_leuk_en_lollig ook al een legerbasis wou maken ja, ik ga idd een legerbasis maken, net zoiets als in VC ja, maar dan groter. in ieder geval een start/landingsbaan dus, en een klein haventje met een vliegdekschip, en als iemand nog een mooie legerboot kan maken, die ook. verder kijk ik wel of ik zelf nog een niet bestuurbaar bootje maak.
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) "El Tirador" dit is weer een model, van een gebouw die de naam "el tirador" kadeau krijgt, - tot nu toe 5 textures - parkeerplaats bovenop - tunnel/doorgang... - gebouw van ongeveer 13 verdiepingen dit gebouw bevat BUGS, ik meld later wel of ik die eruit heb kunnen halen... Bewerkt: 10 april 2005 door bradley1990
S.W.A.T Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil graag ook een gebouw voor jullie maken maar dan moet ik sketchup hebben wie weet er een site waar ik die kan downloaden ?? :unsure: gewoon op sketchup.com maar dan is het wel een trial voor 8 uur maar dat is lang genoeg eigenlijk was dat mijn idee al van dat vliegdekschip <_<
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Ik dacht dat vortex het vliegveld zou maken :blink: *Sketchup tip: maak je textures licht....in vc zijn alle texturen heel donker* Bewerkt: 10 april 2005 door Wauzie
S.W.A.T Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ja maar ik had al in een ander topic gezegd dat ik waarschijnlijk ook een vliegdekschip ging maken... en anders heb ik wel een ideetje dan maken ik en fa leuk en lollig allebij er een en dan kijken we welken het mooist is
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) ik wil graag ook een gebouw voor jullie maken maar dan moet ik sketchup hebben wie weet er een site waar ik die kan downloaden ?? :unsure: gewoon op sketchup.com maar dan is het wel een trial voor 8 uur maar dat is lang genoeg eigenlijk was dat mijn idee al van dat vliegdekschip <_< ow, wist niet dat jij al wat van plan was met een vliegdekschip, kep et nergens gelezen. maar heb je er al een gemaakt of niet? (zeker verkeerde quote gebruikt ) @ Wauzie: ik maak geen vliegveld, maar een vliegdekschip van het leger. op mijn legerbasis komt wel een start/landingsbaan, maar het is zeker geen vliegveld Bewerkt: 10 april 2005 door fa_leuk_en_lollig
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 ik wil graag ook een gebouw voor jullie maken maar dan moet ik sketchup hebben wie weet er een site waar ik die kan downloaden ?? :unsure: gewoon op sketchup.com maar dan is het wel een trial voor 8 uur maar dat is lang genoeg eigenlijk was dat mijn idee al van dat vliegdekschip <_< ow, wist niet dat jij al wat van plan was met een vliegdekschip, kep et nergens gelezen (zeker verkeerde quote) @ Wauzie: ik maak geen vliegveld, maar een vliegdekschip van het leger. op mijn legerbasis komt wel een start/landingsbaan, maar het is zeker geen vliegveld @ Was eigenlijk voor Bradley bedoeld
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Ik dacht dat vortex het vliegveld zou maken :blink:*Sketchup tip: maak je textures licht....in vc zijn alle texturen heel donker* je kan je textures ook nadat je het object in VC heb geplaatst veranderen , EDIT: wauzie*, er kunnen ook 2 vliegvelden zijn..., en ik heb gewoon dat object gemaakt voor de lol, misschien kan vortex het gebruiken..., aan de reacties te horen ziet het er niet slecht uit... Bewerkt: 10 april 2005 door bradley1990
Wauzie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 kan.....maar het is misschien handiger om het meteen te doen
josie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Ik dacht dat vortex het vliegveld zou maken :blink:*Sketchup tip: maak je textures licht....in vc zijn alle texturen heel donker* je kan je textures ook nadat je het object in VC heb geplaatst veranderen , EDIT: wauzie*, er kunnen ook 2 vliegvelden zijn..., en ik heb gewoon dat object gemaakt voor de lol, misschien kan vortex het gebruiken..., aan de reacties te horen ziet het er niet slecht uit... Mss leuk om dan een schans te maken. In de vorm van dat het nog in aanleg is. Een zandheuvel.
S.W.A.T Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 en wat vinden jullie van mijn landings bootje
Recommended Posts