Wauzie Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Leuk.....waar ga je die neerzetten???
S.W.A.T Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 ik weet nog niet misschien kijk ik of je die over een bootje kan zetten of ik hang hem naast een grotere boot
Wauzie Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Of als je een haven zou maken die op een standaard zetten........is misschien ook een idee.
Yohan Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Is dat het vliegdekship? :o Want hij lijkt zo wel heel klein.. :unsure: Maare wel een vette boot..
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Is dat het vliegdekship? :o Want hij lijkt zo wel heel klein.. :unsure: Maare wel een vette boot.. vliegdekschip lijkt me niet. het is denk zo een boot die ze in de tweede wereldoorlog hadden om op bijv. normandie te landen, kijk maar eens in battlefield of so
S.W.A.T Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Is dat het vliegdekship? :o Want hij lijkt zo wel heel klein.. :unsure: Maare wel een vette boot.. vliegdekschip lijkt me niet. het is denk zo een boot die ze in de tweede wereldoorlog hadden om op bijv. normandie te landen, kijk maar eens in battlefield of so jup het is geen vliegdekschip maar een landingsbootje
Bradley H. Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Is dat het vliegdekship? :o Want hij lijkt zo wel heel klein.. :unsure: Maare wel een vette boot.. vliegdekschip lijkt me niet. het is denk zo een boot die ze in de tweede wereldoorlog hadden om op bijv. normandie te landen, kijk maar eens in battlefield of so ik dacht al, want een vliegtuig land toch nooit zo :blink: , trouwens waar zijn die hogen muren voor ?, het lijkt net op de amsterdamse pont die over het ei vaart.., als hij daar nog vaart voor de rest ziet hij er goed uit
Bradley H. Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 moeten ze kleiner? ik heb gene flauw idee over hoe groot die boot is..., ik vind niet dat die muur hoger kan zijn dan een persoon dan is het net een varende doos:D je moet zelf maar zien...
Yohan Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Ow ik vond dat bootje al verdacht veel lijken op die van D-Day.. Cool bootje..
Wauzie Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Jongens.....ik heb een soort van mega-stunt gemaakt.....om jullie een idee te geven hoe groot het object is....hetgene wat in het rode vlakje staat, die ingang....is zo iets groter dan tommy...dus het is een hele grote stunt!! http://img.photobucket.com/albums/v210/Wau...astunt_pic1.jpg Bewerkt: 11 april 2005 door Eclipse
Eclipse Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 ziet er heel indrukwekkend uit..krijg egt zin om die stunt te nemen... ps..1 screen is te breed..als je weer een grote screen post kan je beter een link zetten
Timotees Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 ziet er mooi uit!!! alleen, hoe kom je boven? ik zie geen trap
Recommended Posts