Eclipse Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Ze zijn cker mooi...Vooral die speerpunt is lijp ============== Hier nog een kruising van 2 grote wegen en 2 kleine wegen:
Bradley H. Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ziet er goed uit vortex, schrijf je je in ?, of ben je al ingeschreven,
Yohan Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Ik weet nie of ik ook op dit subforum iets mag zeggen duz ik hou t kort.... Damn wat een vette auto's/wapens en komen die in GTI? Nice job on the hospital btw.. :blink: Bewerkt: 28 maart 2005 door Yohan
Bradley H. Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Ik weet nie of ik ook op dit subforum iets mag zeggen duz ik hou t kort....Damn wat een vette auto's/wapens en komen die in GTI? Nice job on the hospital btw.. :blink: ja die komen in VC, EDIT, een update... , dit is het hoofd-idee van mijn lot, er komen nog veel winkels, en een roze steegje...... Bewerkt: 29 maart 2005 door bradley1990
Jarno Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 @ Vortex: mooi @ Eclipse: Zijn dat die 2 wegen :rolleyes: @ bradley1990: Als dat je lot wordt wordt heel GTI leuk/mooi
S.W.A.T Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik weet nie of ik ook op dit subforum iets mag zeggen duz ik hou t kort....Damn wat een vette auto's/wapens en komen die in GTI? Nice job on the hospital btw.. :blink: ja die komen in VC, EDIT, een update... , dit is het hoofd-idee van mijn lot, er komen nog veel winkels, en een roze steegje...... ziet er goed uit hoor
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Ik weet nie of ik ook op dit subforum iets mag zeggen duz ik hou t kort....Damn wat een vette auto's/wapens en komen die in GTI? Nice job on the hospital btw.. :blink: ja die komen in VC, EDIT, een update... , dit is het hoofd-idee van mijn lot, er komen nog veel winkels, en een roze steegje...... ziet er goed uit hoor thanx weer een kleine update, winkelsstraat staat erbij, en roze straaatje erbij... Bewerkt: 29 maart 2005 door bradley1990
S.W.A.T Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 maar ga je ook doen dat je de winkels binnen kunt?
Jarno Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik denk het niet dat bradley dat doet. Dat is moeilijk hoor S.W.A.T.
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 maar ga je ook doen dat je de winkels binnen kunt? ja..., niet alle, bijvoorbeeldt het restautant daar kun je wel in, en het is niet moeilijk om het te doen, het kost aleen veel tijd, enn dat hebbben we niet...
Wauzie Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ziet er leuk uit, maar je gaat het toch niet allemaal in 1 object doen :blink: , das echt moeilijk te texturen
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ziet er leuk uit, maar je gaat het toch niet allemaal in 1 object doen :blink: , das echt moeilijk te texturen dit is een "bij" object zodat ik mezelf en jullie kan laten zien wat ik van plan ben
Recommended Posts