Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) ja..., niet alle, bijvoorbeeldt het restautant daar kun je wel in, en het is niet moeilijk om het te doen, het kost aleen veel tijd, enn dat hebbben we niet... Je kan dan mischien de release wat uitstelle.. :unsure: Edit sorry maar ik dacht ik denk ff mee.. Dat idee is van de baan duz.. Sorry m8 B) Bewerkt: 29 maart 2005 door Yohan
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ja..., niet alle, bijvoorbeeldt het restautant daar kun je wel in, en het is niet moeilijk om het te doen, het kost aleen veel tijd, enn dat hebbben we niet... Je kan dan mischien de release wat uitstelle.. :unsure: dit vindt ik een rot antwoord :angry: , ik heb toch al honderde keren gezegt dat hij uit moet komen voor dat SA uit komt... p.s, "rot antwoord" is niet kwaad bedoelt...
Wauzie Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ja, ik vind wel dat deze mod voor SA af moet. Anders is er geen belangstelling meer voor.
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ja, ik vind wel dat deze mod voor SA af moet. Anders is er geen belangstelling meer voor. okeey dan nu weer ONTOPIC
Eclipse Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Bradley...is het niet beter om "het roze straatje" in de achterbuurt te maken ...Omdat mijn broertje daar ook al wat gaat maken...
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Bradley...is het niet beter om "het roze straatje" in de achterbuurt te maken ...Omdat mijn broertje daar ook al wat gaat maken... waar heeft je broertje het lot welk nummer ?, welke letter ?
Eclipse Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 LOL is nog niet bekend he...die kaart is toch ook nog niet zeker Ik probeer zo snel mogelijk een definitieve kaart te maken..Maar kan moet ik toch al wat meer afhebben
S.W.A.T Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 maar ga je ook doen dat je de winkels binnen kunt? ja..., niet alle, bijvoorbeeldt het restautant daar kun je wel in, en het is niet moeilijk om het te doen, het kost aleen veel tijd, enn dat hebbben we niet... oke succes
Eclipse Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Alle autowegen zijn af! Bij de rode puntjes moet de wegen nog verbonden worden. Er moet nog een brug inkomen die Wauzie maakt. De rode lijn links word een voetpad door het natuurgebied. Verder worden er wat lots veranderd aan die kan zodat er iets minder "overige" is en wat meer natuur. Morgen kan ik dus een begin maken aan het eiland zelf!!!
Dennizzzz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Great job Eclipse ....Ik wil welleens zien of het op het eind allemaal weer als een puzzel in elkaar past (met al die lots)
McDude Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ziet er niet slecht uit niet slecht???? gwon hartstikke LIJP :lol:
S.W.A.T Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 oke .. ik wil ze wel eens in vc zien hoor
Bradley H. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Dat duur nog wel even wat is even ?, ik heb nog wel 5 min ofzo :lol:
Recommended Posts