Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik kan niet modden maar er stond en paar berichtjes geleden dat alleen mesnen die mee werkten aan het project het konden downloaden? Dus ik kan hem niet downloaden? :unsure: :( :angry:

als je lid bent van het grand tani island project kan je hem downloaden blijkbaar ben je geen lid dus kan je hem niet downloaden totdat ze hem vrijgeven

(of wat me ook wel leuk lijkt als ze een blanco map met aleen wegen en auto's zodat je het kan verkennen maar weer ontopic en mooie screens posten)

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

aleen members van GTI kunnen GTI downloade, echter kan je 3ds max wel downloaden, zoekop google...

--------------------

ONTOPIC:

na een diepe val (4 dagen) ben ik weer helemaal back in de modding :)

aanschouw dit gebouw van 14 verdiepingen :blink: , ik kan der een parking bij maken... en wat winkels naast :)

Geplaatst:

Ziet er goed uit Bradley. Alleen het gebouw is wel helemaal hetzelfde :unsure: B)

Geplaatst:

Volgens mij zitten er wel textures enz. op, maar hij heeft de screen aan de schaduwkant van het gebouw gemaakt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Woww, wat is modden leuk, echt ik ben helemaal verslaafd aan GTI, mijn objecten zullen met de loop cvan de tijd wel beter worden,

ik vindt het er zelf al erg op lijken.

morgen weer een screen :) , ik vindt het belangrijk dat mijn werk beoordeeld wordt...,

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

Het ziet er heel goed uit:)

ik zie die flat weer, en wat nieuws erbij.. :D

Kun je ook wat screen maken als de zon op die gebouwen schijnen?

Dan zie je ze wat beter ;)

Geplaatst:

Ziet er erg goed uit :D .

Even een vraagje: is het gebruik van textures in 3ds max7 makkelijker dan in sketchup, want in sketchup kan ik die tekst nooit goed krijgen :blink: ?

Geplaatst:

In de 3ds max past de textuur precies in een vlak...op zich fijner texturen.

Geplaatst:
Dat is zeker handiger, kan ik veel beter met teksten in een .bmp bestand werken :D

echter is de teckniek van 3ds max wel anders, je zult de tutorial van wauie door moeten lezen anders kom je er niet uit...,

http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?tutorial=277

hier is ook een goede tutorial,

--------------

"mods, dit mag toch ? het is geen link naar een GTA site..."

Geplaatst:

Ferrari Dealer

Aan deze dealer ben ik 2 dagen bezig geweest, je kan er helaas niet in, hoewel ik er misschien een zaal bij maak (niet zeker), ik vindt hem zoiezo nog erg klein, hier zijn 3 screens:

In 3DS max 7

ferraridealer.jpg

Het gebouw

ferrari2.jpg

de billboard. (er komen nog meer)

ferrari1.jpg

hij is er klein..., maar ik vindt hem wel "sweet"

MADE IN 3DS MAX 7

Geplaatst:
Ferrari Dealer

Aan deze dealer ben ik 2 dagen bezig geweest, je kan er helaas niet in, hoewel ik er misschien een zaal bij maak (niet zeker), ik vindt hem zoiezo nog erg klein, hier zijn 3 screens:

Alle reclame die je maak in GTI mag niet gaan over real-life bedrijven. Echter wel afleiding daarvan. Bijv. GTI Donalds (Mc Donalds) enz.

Of geldt dit niet voor iedereen ??

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...