Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind hem wel mooi maar ik zou toch miss proberen een kleine garage erbij te maken ;)

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat doet hij ook....zo vermeld hij zijn post....

Maar even iets anders, hoe zit het met jullie....ik heb nog geen objecten gezien in VC, ik ben wel eens benieuwd....ik hoop toch niet dat Bradley en ik de enige zijn die models in vc hebben.... :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ferrari Dealer

Aan deze dealer ben ik 2 dagen bezig geweest, je kan er helaas niet in, hoewel ik er misschien een zaal bij maak (niet zeker), ik vindt hem zoiezo nog erg klein, hier zijn 3 screens:

Alle reclame die je maak in GTI mag niet gaan over real-life bedrijven. Echter wel afleiding daarvan. Bijv. GTI Donalds (Mc Donalds) enz.

Of geldt dit niet voor iedereen ??

Tja..., wat zeg ik daarop...,ik zie er eigenlijk niet zo veel problemen in... eigenlijk ook omdat ik Ferrari niet ineens mij zie bellen...en om er nou forrari van te maken...,

*SWAT

ik ben al bezig, om er een gargage bij te doen, (ongeveer 3X zo groot met 2e verdieping)

EDIT:

2X zo groot, zonder 2e verdieping, ik denk dat ik daar nog een beetje te beginner voor ben met 3DS max.

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

Bradley,

Ik vind dat jij je ook aan de GTI regels moet houden. Jij moet ze net zogoed volgens als ieder ander lid. Ook al ben je leader.

Als ik jouw was zou ik gewoon zelf een merk verzinnen. Daar ben jij toch goed in. Die spaanse namen kliken best cool.

Ik vind je ferrari dealer wel mooi, alleen verwacht ik bij een garage toch echt een showroom met veel glas waar mooie auto's in staan...

Geplaatst:

Als leader hou ik me me aan de zelfde regels als de members..., aleen kan ik de regels wel regelen... ;) , Het staat ook leuker als je "echte" namen gebruikt..., ikz ie er geen problemen in als iedereen met maten "echte" merken gebruikt...,

Ik bedoel GTI donalds is ook zo´n suffe naam, want iedereen weet dathet om MAC Donalts gaat..., Ik weet ook niet in hoevere dit is toegestaan..., maar we verkopen de mod ook niet, we zijn wat meer vrijjer dan bijvoorbeeld "Rockstar games",

Wat denkt de rest hier van ?, eigen namen verzinnen, of desnoods merknamen gebruiken ?,

in de GTAdatabase, heb ik ook een AH -supermarkt gezien, daar klaagt ook niemand over...

Geplaatst:

Ik ben hier op tegen.

Het is toch de bedoeling dat we een eigen stad maken? Dan horen daar ook eigen merken/winkels/namen bij.

Dit is al beproken door een aantal leden. En een afspraak komt daar niet zomaar in die lijst.

P.S. En GTI donalds was ook maar een voorbeeld. Ik vind hem ook dom klinken. Maar ik moest ff snel wat bedenken.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben hier op tegen.

Het is toch de bedoeling dat we een eigen stad maken? Dan horen daar ook eigen merken/winkels/namen bij.

Dit is al beproken door een aantal leden. En een afspraak komt daar niet zomaar in die lijst.

P.S. En GTI donalds was ook maar een voorbeeld. Ik vind hem ook dom klinken. Maar ik moest ff snel wat bedenken.

ja ok, ik was net fff aant eten en heb snel een naam bedacht

GTIferrari

GTIrari

G-tirari

en dan uiteindelijk

en dan met zo´n streepje (´) op de I

G-týrari

en het logo word...

ík heb weer het logo verandert...,

EDIT:

mmm, hij hij maar 3 poten... :unsure:

een stier :puh:

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:
in de GTAdatabase, heb ik ook een AH -supermarkt gezien, daar klaagt ook niemand over...

Niemand klaagt omdat ik die mod hebt/had gemaakt :)

Maar wel mooie dealer bradley.

Ik wil ook wel een gebouw modellen maar ik heb geen idee watvoor soort.

Geplaatst:

Niemand klaagt omdat ik die mod hebt/had gemaakt :)

Maar wel mooie dealer bradley.

Ik wil ook wel een gebouw modellen maar ik heb geen idee watvoor soort.

dat slaat ook nergens op....

albert hijn kan je gewoon aanklagen...,

Ideeen?

je opendt moomapper haalt daar wat leuke textures uit, nu open je google haal daar wat leuke textures uit, ga 3DS max in, en begin wat met blokken te spelen..., textuur het, dan krijg je weer meer inspiratie...,

ik denk niet dat elke modder eerst ideeen maakt en ze dan past uittekent...,

Geplaatst:

Wat screenshots van m'n autodealer....er kunnen zo'n 10 auto's in gedealed worden. De locatie wordt nog aangepast en er moeten nog een aantal ruiten in.

Voor de rest is hij zo goed als af. Ik hang wel nog schilderijen op......en plaats nog wat bankjes.

gtigarage1.jpg

gtigarage2.jpg

gtigarage3.jpg

Geplaatst:
Wat screenshots van m'n autodealer....er kunnen zo'n 10 auto's in gedealed worden. De locatie wordt nog aangepast en er moeten nog een aantal ruiten in.

Voor de rest is hij zo goed als af. Ik hang wel nog schilderijen op......en plaats nog wat bankjes.

*plaatje*

*plaatje*

*plaatje*

In een woord: lijp.

Welke auto's komen er in??

Die jullie zelf hebben "gemaakt".

Of oude auto's van de "echte" Vice City??

Geplaatst:

Jep, helemaal met 3ds max 7.

Er komen nieuwe auto's in als die gemaakt worden....

Geplaatst:

Ik wil het ook wel graag nu al downloaden.. Maar ik kan niet modden, zelf vind ik wel dat ik een beetje inspiratie heb om namen te verzinnen.. Ik weet niet of ik me daarvoor ook kan aanmelden.

Ik ga nu eten.. BRB

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...