Jorge_F Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Ik wil het ook wel graag nu al downloaden.. Maar ik kan niet modden, zelf vind ik wel dat ik een beetje inspiratie heb om namen te verzinnen.. Ik weet niet of ik me daarvoor ook kan aanmelden.Ik ga nu eten.. BRB Nou Timos, daar heeft GTI in ieder geval nog geen lid voor. Ik denk dat dit ook een heel onnutige taak is. Volgens mij is het leuker voor de modder zelf om een eigen naam te verzinnen. Maar ik ga daar allemaal niet over , dus wat zeur ik nou .
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Wat vinden jullie van m'n hospital? Grand Tani's Hospital First Care http://members.lycos.nl/eclipsenl//hospital.jpg Ik moeten nog wat parkeerplaatsen komen. Hebben jullie nog tips? Ik wil er graag nog wat bijmaken want het is nog wat kaal. Maar ik niks.
superman Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) die is mooi maar mischien kan je er een helicopter platform bijzetten en een eerste hulp ingang ofzo Bewerkt: 8 mei 2005 door superman
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Een 1e hulp ingang lijkt me wel wat...ik ga er eens aan werken
Jorge_F Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Ik dacht dat je zij dat SketchUp vol met bugs zat Eclipse . Maar ik vind hem echt prachtig .
josie Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Een gedeelte waar allemaal kleine gangetjes zijn en waar je snel verdwaalt. En waar veel wapens en amor licht.
Vortex Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 volgens mij is het geen gebouw met interieur, het ziet er wel goed uit, een (trauma) helipad lijkt mij ook wel passend en een parkeerplaats
Jorge_F Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb ook ff een gebouwtje gemaakt: Wat vinden jullie ervan. Nog niet echt geweldig maar ik ben ook nog maar een begin modder :rolleyes: .
Simsfan88 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 De vorm is heel erg mooi, maar de muren (het behang zeg maar) zou ik anders doen .
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Wij zijn hier niet zo gediend van spam Josie! <_< En over de reacties van het ziekenhuis: Ik ben met een parkeerplaats bezig. Ook is het 1e hulp gedeelte al bijna af. Ik maak ook een helipad. Er is namelijk een "traumahelicoper" in SA: Edit: Hier zijn de laatste updates van het hospital. Ik moet wel nog ff een helipad maken en dan gaat hij ingame!
Simsfan88 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 waar kun je sketchup eigenlijk downloaden? Staat in [Official] PPT 1...
RTS Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 waar kun je sketchup eigenlijk downloaden? http://www.sketchup.com GOOGLE!
Wauzie Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb de Autodealer inmiddels af, ik heb er zo'n 9 cars in staan, met SCM maak ik dat je ze kan kopen. Hier enkele screenshots......: Wall of Fame :lol:
Recommended Posts