Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kei mooi hoor maar weetje ik zou er ook nog een zelfgemaakte auto in de winkel zetten

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat ziet er goed uit Wauzie:

Een paar dingen die het nog mooier zouden maken:

1. Op een van de screens is te zien dat je voor vloer, wand en plafon dezelfde texture gebruikt, Ik denk dat het er beter uitziet als er meer variatie in de textures zit.
  2. De naam van de winkel (langs de bovenkant) zou wel iets mooier kunnen, ( ander letter-type, logo,.... )
  3. Om het af te maken, zou je de stoeprand voor de uitrit eigenlijk moeten verlagen.

Kijk maar wat je ermee doet, het ziet er in ieder geval al heel goed uit, en ik hoop dat ie snel beschikbaar komt :)

Geplaatst:

nou, echt het kan niet beter hoor, wauzie echt fantasties gewoon.

Ik heb het net ingame gezien, echt niet noormaal...

Tuurlijk heb ik ook niet stil gezeten, hier wat screens om de boel nog wat optevrolijke,,,

let niet op de "lampjes" die moet ik nog aanpassen.

---------------------

Om te beginnen mijn lot in moomapper:

mijnlot1.jpg

nu eentje in GTI zelf:

2.jpg

1.jpg

Bushalte is vaag..., moet ik nog iets aan doen..,

Morgen meer... B)

mijn eerste lot is al bijna af :blink: :unsure: :) :ph34r:

Geplaatst:
Dat ziet er goed uit Wauzie:

Een paar dingen die het nog mooier zouden maken:

1. Op een van de screens is te zien dat je voor vloer, wand en plafon dezelfde texture gebruikt, Ik denk dat het er beter uitziet als er meer variatie in de textures zit.
  2. De naam van de winkel (langs de bovenkant) zou wel iets mooier kunnen, ( ander letter-type, logo,.... )
  3. Om het af te maken, zou je de stoeprand voor de uitrit eigenlijk moeten verlagen.

Kijk maar wat je ermee doet, het ziet er in ieder geval al heel goed uit, en ik hoop dat ie snel beschikbaar komt :)

Dat zijn wel een paar punten ja, ik denk dat ik die letters opnieuw doe.....ik heb die gemaakt uit blokjes, later kwam ik er pas achter dat er een lettertool beschikbaar is in de 3ds max 7. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met de stoeprand... :(

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal kijken of ik zoiets doe......misschien maak ik het zo (het is fijner om m'n lot te laten zoals hij is):

post-101-1115617827.jpg

Dan hoef ik m'n lot niet aan te passen en is het toch wat mooier.

@Bradley, leuke gebouwen, maar er zou iets meer versiering mogen komen. Dan is het iets vrolijker.

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:
Ik zal kijken of ik zoiets doe......misschien maak ik het zo (het is fijner om m'n lot te laten zoals hij is):

<image skipped>

Dan hoef ik m'n lot niet aan te passen en is het toch wat mooier.

Maar dat was juist wat ik bedoelde, dat je de stoeprand van je lot verlaagt tot straat niveau, anders heb je altijd zo'n lastige bump als je de inrit oprijdt.

Maar het is op zich geen probleem, maar ziet er alleen proffesioneler uit. En het rijdt wat lekkerder, als je op vol tempo van die oprit afscheurt :D

heey mensen ik ben ook ff bezig geweest mischien is dit iets voor jullie gti

....klik voor screenie

ziet er goed uit maar kun je hem ook in vc zetten?

nee want hij is geen lid.

----------

vanafond om 10 uur meer.

check- mijn lot 40% done

Bewerkt: door bradley1990

zo dat ziet er echt goed uit mensen

ik kan niet wachten toct gti uitkomt

p.s.

ik moet alleen me gebouw nog in vc zetten en dan kom ik in gti aanmeld forum

*EDIT BY BRADLEY* (lolz dat is het belangrijkste, "aleen")

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

K het was weer eens tijd om van mij te laten horen ik heb met overleg met Eclipse besloten om een replacement. vervanging te maken voor de brug die nu tussen de 2 eilanden zit model is al bijna klaar en moet nog iets verbeterd worden verwacht een ingame model in ut weekend maar hier is alvast een screeny van de render.

:lol: :lol: :lol:

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/screens/Brug2.jpg de brug is misschien een beetje simpel maar het lijkt mij een goede vervanging of misschien een add-on.

Geplaatst:
K het was weer eens tijd om van mij te laten horen ik heb met overleg met Eclipse besloten om een replacement. vervanging te maken voor de brug die nu tussen de 2 eilanden zit model is al bijna klaar en moet nog iets verbeterd worden verwacht een ingame model in ut weekend maar hier is alvast een screeny van de render.

:lol: :lol: :lol:

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/screens/Brug2.jpg de brug is misschien een beetje simpel maar het lijkt mij een goede vervanging of misschien een add-on.

een beetje simpel? :blink:

die ziet er vet uit man!

Geplaatst:

:lol:  :lol:  :lol:

een beetje simpel? :blink:

die ziet er vet uit man!

Ja ik vind hem ook heel vet :D

Erg goed gemaakt!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...