Aad Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Lol sketchup textures gebruik eerder originele vice city textures of gebruik textures van een bestaande mod bijv myriad islands dit ziet er echt niet zo mooi uit, maarja het is een poging. En btw ik heb overlegt met Wauzi wat er gaat gebeuren met de brug, En we hebben besloten dat wauzie's brug blijft en mijn brug als reserve voor misschien volgende verbinding Wauzi gaat zijn textures updaten zodat zijn brug er even wat beter uit gaat zien dus dat zal dan wel goed komen.
Jarno Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Zijn de stenen niet wat groot :blink: Ja klopt. Ik heb snel textures gepakt hoor jongens.
Eclipse Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 dus dat zal dan wel goed komen. Maar wat ga jij dan doen?, een kavel huren?
Aad Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Naja dat kan ik wel gaan doen jah Eclipse heb zat ideen enkel weinig tijd maar in de tijd die ik heb mod ik wel eens gebouwen dus dan zal ik maar eens kavel huren ff kijken welke beetje goed is en makkelijk op te bouwen is. Misschien dan toch een gemeentehuis Eclipse :rolleyes:
Eclipse Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Misschien dan toch een gemeentehuis Eclipse :rolleyes: Lol, ja lijkt me wel cool als die lukt
Aad Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) Je weet waar ik ut op ga Baseren Misschien is ut wat om in ut centrum te plaatsen van GTI met leuke licht effecten erop ik kan inmiddels alle kleuren licht op me gebouw plaatsen dus jah waarom niet he BTW pre-light tutorial is klaar weer a4tje vol getyped en nee ut is voor 99% Normaal nederlands geen MSN TAAL. Bewerkt: 13 mei 2005 door Aad
Wauzie Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Een aantal updates, waaronder de brug. En er is een kleine 'garage' bij gekomen, waarin motoren staan.
Aad Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Dat is nou juist wat ik bedoel met texture Werk Wauzi Dit is gewoon een grote verbetering zoom trouwens nog even in op die kabels wil wel ff zien of die bij jouw er goed uit zijn komen te zien
Bradley H. Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Het schiet nog niet echt op mensen..., hier weer wat screens dit zijn 3 kavels... 1tje is al bijna vol...
Wauzie Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Ziet er netjes uit Bradley, ga zo door. Heb je nog plannnen voor volgende objecten of nog niet echt...ik ben wel benieuwd (Ik zie wel een bug, bij je plaatje staat een struik door een gebouw heen) Bewerkt: 14 mei 2005 door Wauzie
Bradley H. Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Ziet er netjes uit Bradley, ga zo door. Heb je nog plannnen voor volgende objecten of nog niet echt...ik ben wel benieuwd(Ik zie wel een bug, bij je plaatje staat een struik door een gebouw heen) idd, ik zag het zelf ook al..., volgende ideeen... .- een restaurant, met vooral groot teras, .- een paar helicopter standplaatsen .- ergens een vliegveld, ik weet nog niet waar. .- een bar .- dicotheek .- klein parkje met een fontein .- een tecknishe zaak, met allemaal PC´s en televisies... .- Een supermarkt, waar je in kan´ .- een hoog flat gebouw, die je overal kan zien... .- een paar billboards .- ruime taxistandplaats vooral het idee voor een vliegveld wil ik kraag nog uitbrijden, over een week of 2 zal ik het er wel met eclipse over hebben. dan is mijn deel voor de stad af dan ga ik toch richting het vliegveld, wat ik echt gaaf zou vinden.
Eclipse Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Heel mooi Bradley en Wauzie...Ga zo door! Ik ben nu ook bezeg met het een en het ander. Ik post hier later nog wel screens en info over.
PatrickW Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Ziet er allemaal erg mooi uit jongens.... Vergeten jullie niet er ook LOD models bij te maken. Deze zaten namelijk nog niet bij het originele eiland, en zijn wel nodig. Dus iedreen moet bij zijn kavel eigenlijk ook een LOD object maken. LOD object is wat getoond wordt, als je verder dat b.v. 300 meter bij je kavel vandaan bent. Je hoeft daarin dus alleen de grove vormen te modelen ( kan erg low-polygon) en er een hele laag-resolutie texture overheel gooien. Belangrijk is dat in ieder geval het vloer opervlak van je kavel en de hoge gebouwen erin zitten. Ook voor de brug is dit belangrijk...
Wauzie Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Ik heb weer wat dingetjes gemaakt, een toren waar je (binnenkort) met een teleport naar boven kan gaan, en een houten halfpipe. Toren: Halfpipe die te bereiken is door het gebouwtje naast de auto dealer (m'n eerste echte stunt voor deze mod): @PatrickW, je hebt natuurlijk gelijk.....maar ik denk erover (bij m'n lots) om een aantal gebouwen in een LOD te zetten, zodat het ID's spaart. Bewerkt: 14 mei 2005 door Wauzie
Recommended Posts