Aad Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Goede textures op je halfpipe. Maar als ik zo kijk zouden je textures van je gebouw zelf misscien iets beter kunnen maar het ziet er nu al erg goed uit hoor Ga zo door en vergeet niet te Pre-lighten en zoals al eerder werd gezegt LOD aan te brengen dat is heel simpel hoor
Eclipse Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ja je kavel waar je die bult uit hebt gehaalt moet je ook nog pre-lighten. Dan is je kavel even licht als de rest.
Wauzie Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Klopt, ik moet dat nog doen, maar ik ben momenteel erg druk. Ik zal het binnenkort doen. EDIT: Hier een aantal screens van m'n circuit op het water: Bewerkt: 15 mei 2005 door Wauzie
Bradley H. Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 dart begint erop te lijken..., aleen is het misschien leuker het circuit over het land te laten rijden...extra eilan ofzo (toekomst)
Wauzie Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik vind hem zo goed...je moet hem zien in vc wil je echt weten hoe ruig hij is . Ik ben van plan lampen naast de weg te zetten, met maffe lichtjes; blauw, groen, geel.....enz.
Vinewood Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik vind hem zo goed...je moet hem zien in vc wil je echt weten hoe ruig hij is . Ik ben van plan lampen naast de weg te zetten, met maffe lichtjes; blauw, groen, geel.....enz. dat moet je zeker doen. lichten erin. mischien aan het begin van het circuit een dikke en snelle wagen. en natuurlijk vangrails
Aad Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ut is een kartbaan hoor geen racebaan maarja ut lijkt er wel op Laat maar rollen die auto's en sommige dingen lijken mij iets te stijl maarja ziet er weer cool uit hoor :lol:
Simsfan88 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb een huis gemaakt met daarop en daarin meerdere stuntstukken. Hier zijn 3 foto's ervan: FOTO 1 FOTO 2 FOTO 3 Ik ga nu proberen hem in Vice City te krijgen...
B-Noise Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 ziet er vet uit! vooral dat er veel stunts in zitten! :lol:
Eclipse Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ziet er leuk uit, ik hoop dat je hem in VC krijgt
Bradley H. Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 ziet er vet uit! vooral dat er veel stunts in zitten! :lol: dat maakt het juist erg onrealisties... , stuts voor het stuntpark... P.S, je moet fff wat tutorials lezen..., bijfoorbeeld het gebruik van je textures is niet goed.
X-Zero Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bradley)dat maakt het juist erg onrealisties... , stuts voor het stuntpark valt toch wel mee ieder zijn eigen ding zou ik zeggen.en in vice city heeft toch ook huizen met stunts erin
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) ik krijg hem niet in het spel, als ik dat doe staat er dit in zmodeler: hoe kan dat? Bewerkt: 16 mei 2005 door ICE COLD KILLA
Eclipse Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 je moet niet alleen de naam van het object typen maar je moet er ook .dff achter typen. dan geef hij die error niet meer. De volgende keer wel zoiets in het modding help forum vragen.
Aad Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 eerlijk gezegd vind ik je huis een beetje bagger ten eerste 1 wandige muren geven bugs in vice city en zijn maar zichtbaar vanaf 1 kant en ja uhm een huis met stunts erin is dan ook niet echt de stijl als je echt iets met stunts wil kijk dan naar Wauzie's werk die combineert het goed en geeft het ten minste een beetje stijl, Maarja voor een eerste poging is het een aardig idee maar jammer genoeg is het niet echt iets voor in GTI lijkt mij maarja kan altijd beter worden.
Recommended Posts