Simsfan88 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik weet niet waar jullie het hebben gelezen maar ik heb nooit gezegt dat hij voor Grand Tani Islands is. Het is gewoon een voorbeeldje, en het is mijn eerste dus ik weet niet hoe hij er in Vice City uit gaat zien.
X-Zero Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik weet niet waar jullie het hebben gelezen maar ik heb nooit gezegt dat hij voor Grand Tani Islands is. Het is gewoon een voorbeeldje, en het is mijn eerste dus ik weet niet hoe hij er in Vice City uit gaat zien. ik weet niet waar het je het hebt gelezen,maar het moet over tadaa GTI gaan
Simsfan88 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik weet niet waar jullie het hebben gelezen maar ik heb nooit gezegt dat hij voor Grand Tani Islands is. Het is gewoon een voorbeeldje, en het is mijn eerste dus ik weet niet hoe hij er in Vice City uit gaat zien. ik weet niet waar het je het hebt gelezen,maar het moet over tadaa GTI gaan Weet ik, maar dit is maar een voorbeeld . Oke back ontopic
Bradley H. Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 simsfan* we hebben niks aan jou prestaties, wij willen een screen in VC van je model, in het aanmeldt topic, met andere worden: aleen leden van GTI hebben rechten om screens te plaatsen in het GTI screen topic (PTT ICE COLD KILLA* vragen in het GTA help forum please, we hebben hier niks aan... X-zero valt toch wel mee ieder zijn eigen ding zou ik zeggen.en in vice city heeft toch ook huizen met stunts erin niet mee eens, het is erg onrealisties, en ik heb in VC niet zoveel stunts gezien bij huizen (aleen op het dak, wat de airco moet voorstelen ), en ik heb geen zin dat iedereen zin best doet en dan een n00b even de mod komt verpesten (of het PTT topic)
Loek Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 @bradley1990 Net of jij overal zogoed in bent je hebt alleen veel eigendunk... professional modder <_< (jij wel)
Bradley H. Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 @bradley1990Net of jij overal zogoed in bent je hebt alleen veel eigendunk... professional modder <_< (jij wel) beetje inhouden he...., ik ben ook niet "zo" goed, maar ben wel leader en kan sommige objecten gewoon niet acepteren..., ik en eclipse proberen GTI zijn goeie weg te laten leiden, en we hebben niks aan zogenaamdt "n00bs" p.s je kent me niet eens...
Wauzie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Hier een paar screens van het racecircuit in game. Hij is zo goed als af, voor de sier maak ik nog lampjes die ik langs de baan zet.
*M*slipknot2 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 ziet er mooi uit wauzie !! :rolleyes:
Eclipse Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Goed werk Wauzie, het is echt kicken om erover te rijden en de jumps te nemen. :lol:
Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 geweldig, kan niet wachten om eroverheen te rijden :thumbsup:
need my speed Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 GTI Kom toch ook uit voor VC? Want het ziet er zo cool, lauw, super, mooi, mega, uber uit.
Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 GTI Kom toch ook uit voor VC? Want het ziet er zo cool, lauw, super, mooi, mega, uber uit. ik zou zeggen, lees de andere topics eens door.
Wauzie Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Hier een screenshop van de lampjes die ik aan het maken ben.
need my speed Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Meesterwerk, prachtig. Nee echt, het lijkt me heerlijk om er over heen te kunnen rijden en al die vette stunts te doen.
Recommended Posts