Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet waar jullie het hebben gelezen maar ik heb nooit gezegt dat hij voor Grand Tani Islands is. Het is gewoon een voorbeeldje, en het is mijn eerste dus ik weet niet hoe hij er in Vice City uit gaat zien. :)

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik weet niet waar jullie het hebben gelezen maar ik heb nooit gezegt dat hij voor Grand Tani Islands is. Het is gewoon een voorbeeldje, en het is mijn eerste dus ik weet niet hoe hij er in Vice City uit gaat zien. :)

ik weet niet waar het je het hebt gelezen,maar het moet over tadaa GTI gaan

Geplaatst:

ik weet niet waar het je het hebt gelezen,maar het moet over tadaa GTI gaan

Weet ik, maar dit is maar een voorbeeld :).

Oke back ontopic ;)

Geplaatst:

simsfan*

we hebben niks aan jou prestaties, wij willen een screen in VC van je model, in het aanmeldt topic, met andere worden: aleen leden van GTI hebben rechten om screens te plaatsen in het GTI screen topic (PTT

ICE COLD KILLA*

vragen in het GTA help forum please, we hebben hier niks aan...

X-zero

valt toch wel mee ieder zijn eigen ding zou ik zeggen.en in vice city heeft toch ook huizen met stunts erin

niet mee eens, het is erg onrealisties, en ik heb in VC niet zoveel stunts gezien bij huizen (aleen op het dak, wat de airco moet voorstelen ;)), en ik heb geen zin dat iedereen zin best doet en dan een n00b even de mod komt verpesten (of het PTT topic)

Geplaatst:

@bradley1990

Net of jij overal zogoed in bent je hebt alleen veel eigendunk...

professional modder <_< (jij wel)

Geplaatst:
@bradley1990

Net of jij overal zogoed in bent je hebt alleen veel eigendunk...

professional modder <_< (jij wel)

beetje inhouden he...., ik ben ook niet "zo" goed, maar ben wel leader en kan sommige objecten gewoon niet acepteren..., ik en eclipse proberen GTI zijn goeie weg te laten leiden, en we hebben niks aan zogenaamdt "n00bs"

p.s je kent me niet eens...

Geplaatst:

Hier een paar screens van het racecircuit in game. Hij is zo goed als af, voor de sier maak ik nog lampjes die ik langs de baan zet.

screen00000000001.jpg

screen00000000002.jpg

screen00000000003.jpg

screen00000000004.jpg

screen00000000005.jpg

screen00000000006.jpg

screen00000000007.jpg

screen00000000008.jpg

Geplaatst:

Goed werk Wauzie, het is echt kicken om erover te rijden en de jumps te nemen. :lol:

Geplaatst:

geweldig, kan niet wachten om eroverheen te rijden :thumbsup:

Geplaatst:

GTI Kom toch ook uit voor VC? Want het ziet er zo cool, lauw, super, mooi, mega, uber uit.

Geplaatst:
GTI Kom toch ook uit voor VC? Want het ziet er zo cool, lauw, super, mooi, mega, uber uit.

ik zou zeggen, lees de andere topics eens door.

Geplaatst:

Meesterwerk, prachtig. :puh: Nee echt, het lijkt me heerlijk om er over heen te kunnen rijden en al die vette stunts te doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...