S.W.A.T Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ziet er goed uit.... komt er ook een missie voor?
Jordy Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ziet er goed uit.... komt er ook een missie voor? Ik denk wel dat er een missie komt, dat je door checkpoints enzo heen moet rijden en zo het hele parcour door bent geweest.
Wauzie Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ja, dat klopt. Ik ga een checkpoint missie maken op tijd. Ik denk dat je er dan €1000,- mee verdient, maar dan moet de missie wel pittig zijn. Binnenkort meer info.
Bradley H. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ja, dat klopt. Ik ga een checkpoint missie maken op tijd. Ik denk dat je er dan €1000,- mee verdient, maar dan moet de missie wel pittig zijn. Binnenkort meer info. hey, wauzie, die missie moet idd pittig zijn..., het is niet leuk dat je er meteen doorheen komt, er is aleen een fout/bug, als je hard over een paar van die heuvels heen rijdt, dan klapt de moter weleens achteruit..., je zou de kartbaan misschien ook te koop kunnen zetten, dat je die missie aleen kan doen als je hem koopt bijvoorbeeldt.
Wauzie Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Hij moet inderdaad pittig zijn, maar ik maak hem waarschijnlijk niet te koop. De autogarage wordt een savehuis. Ik heb dat probleem nog nooit gehad wat je nu verteld :blink: , waarschijnlijk heb je een oude versie. EDIT: Ik heb nog een halfpipe af met een paar stunts eraan vast, hier wat screens: Renders: Screens uit vc:
Mr.Boss Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ckeck dat wreed zijn ik kijk er naar uit
Aad Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ziet er goed uit Wauzi maar die 6 hoekige loops zullen niet makkelijk te namen zijn heb er zelf namelijk ook al veel probs mee gehad stuiterd onwijs als het niet egaal rond is maarja mooie textures en goed idee :rolleyes: Wacht maar tot ik met mijn gebouw start morgen grote dag :huh: Toets en dan Modden maar hopelijk :lol:
gangster Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 is dit MESCHIEN wat voor een boom? :unsure:
Eclipse Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Hele mooie stunt Wauzie, Aad heeft wel gelijk dat je looping wat té hakkelig is. Íéts meer poly's dan maar. Maar voor de rest is hij perfect.
Timotees Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 is dit MESCHIEN wat voor een boom? :unsure: ik denk het niet, ik heb tenminste nog nooit z'on boom gezien.
Bradley H. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 bomen hebben we niet nodig, die halen we gewoon uit VC/SA *Wauzie* 1.- Zoals aad al zij, het is een beetje hoekig´ 2.- De lijnen vallen een beetje slecht inelkaar (check bijlage) Naast deze 2 "belangrijke" punten, is het een top-object, ik kan niet wachten op je data pakketje... Ik vindt dit een tegenvallertje (niet verkeerdt opvangen)
Wauzie Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik zal kijken wat ik kan doen.....maar veels stuntproblemen heeft het me nog niet opgeleverd. En ik werk graag low-poly. Ik probeer het aan te passen.
Aad Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Als ut werkt vind ik er dan niets mis mee Hoor Wauzi. En alles wat ik bouw is bijna altijd high Poly
white_hell Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 waarom zou het low-poly moeten zijn?
Eclipse Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Bij teveel poly's loopt VC heel snel vast. Ook mag een object niet meer dan 2000 poly's hebben. Bij meer dan 2000 poly's kan de collmaker het niet meer aan. Je kan dan wel je object weer in stukken delen en aparte coll's maken. Maar met 2000 poly's per object kan je toch al heel veel.
Recommended Posts