Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

*Ik zet binnenkort een download pakket op het DC, zodat alle members mijn lot kunnen downloaden voor zo ver het is*

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
*Ik zet binnenkort een download pakket op het DC, zodat alle members mijn lot kunnen downloaden voor zo ver het is*

Ok cool :)

Ik kan niet wachten om je lot te bekijken Wauzie ;)

Geplaatst:
Als ut werkt vind ik er dan niets mis mee Hoor Wauzi. :D En alles wat ik bouw is bijna altijd high Poly :D

dat is niet slim,

*wauzie

hoeveel poly´s heeft hij nu dan ?

Geplaatst:

Ik ben bezig met een grote toren voor op het industrie terrein. Een soort geleike toren staat op het industrie terrein van het dorp waar ik in woon. Dus het leek me een leuk idee om mijn toren daarop te baseren.

Hier zijn de 1e renders van de toren. Er komt nog veel op en aan dus het duurt nog wel ff voordat hij af is (De zwarte gedeeltes in de hekjes worden ingame doorzichtig):

Toren_1_t.jpg Toren_2_t.jpg

Toren_3_t.jpg Toren_4_t.jpg

Klik voor de vergroting

Geplaatst:

dope toren aleen dat grote grondvlak is best opt leuke met een parkeerplaats en wat snelle autos (zijn er al zelfgemaakte autos ?)

Geplaatst:
dope toren aleen dat grote grondvlak is best opt leuke met een parkeerplaats en wat snelle autos (zijn er al zelfgemaakte autos ?)

ik zou zeggen, kijk ff rond in andere topics.

@eclipse, die toren is geweldig!

Geplaatst:

Eclipse © perfectie

ziet er goed uit, id dat land wat daaronder is (weg en grass) je kavel ?, dan ben je wel al lekker op gang ;)

-----------

*thimotees, je kan ook gewoon normaal antwoord geven als je toch post.

Er worden geen nieuwe auto´s gemaakt in deze mod, tenzij er nu ineens een automodeller zich aanmeld, waarvan de kans erg klein is.

Geplaatst:

Bedankt voor de leuke reacties. :)

Het plein onder de toren wordt nog gevuld met een klein huisje dat bij de toren hoort (hoogspannings gebouw). Ook komen er een aantal parkeerplaatsen op. Het wordt een TV-toren dus ik ga ook nog antennes, zenders, schotels etc. maken. In VC zet ik er ook nog lampjes op. Dus het eindrestulaat wordt wel mooi.

Geplaatst: (bewerkt)

sorry maar ik kwam er tijdens het schrijven op en kon niet ff eerst 20 andere topics af om te kijken of er al andere autos af zijn

ik heb trouwens wel wat ideen kijk maar op auto ideen topic

Bewerkt: door Nickname
Geplaatst:
bomen hebben we niet nodig, die halen we gewoon uit VC/SA

...............

dus ik moet gewoon bomen uit vc en sa halen dus ik kan gewoon een parkje ofzo maken voor men kavel?

Geplaatst:
bomen hebben we niet nodig, die halen we gewoon  uit VC/SA

...............

dus ik moet gewoon bomen uit vc en sa halen dus ik kan gewoon een parkje ofzo maken voor men kavel?

0440: veg_tree3
0441: veg_treea1
0442: veg_treeb1
0443: veg_treea3
0444: veg_palwee03
0445: veg_palm04
0446: veg_palm02
0447: veg_palm03
0448: veg_palwee01
0449: veg_palwee02
0450: veg_palmkb1
0451: veg_palmkb2
0452: veg_palmkb3
0453: veg_palmkb4
0454: veg_palmkb5
0455: veg_palmkb8
0456: veg_palmkb9
0457: veg_palmkb7
0458: veg_palmkb10
0459: veg_palmkbb11
0460: veg_fern_balcny_kb1
0461: veg_fern_balcny_kb2
0462: kb_pot_1
0463: kb_planterbush2
0464: kb_planterbox
0465: kb_planter+bush
0466: veg_ivy_balcny_kb3
0467: new_bushtest
0468: kb_planter+bush2
0469: veg_palmkb13
0470: kb_canopy_test
0471: kb_chr_tbl_test
0472: pot_02
0473: pot_01
0474: veg_palmbig14
0475: veg_palmkb14
0476: pot_03
0477: new_bushsm
0478: veg_palm01

hier heb je wat namen met ID´s, er zijn er meer daarvoor moet je fff in het ID topic kijken

KLIK !!!

Geplaatst:

hoe moet ik dan bomen neerzetten???of komen die later dat iemand anders dat doet ofzo?? :blink:

Geplaatst:

Die moet je zetten met de Moomapper. Ik snap niet wat je daar moeilijk aan vind.

Geplaatst:
hoe moet ik dan bomen neerzetten???of komen die later dat iemand anders dat doet ofzo?? :blink:

Als je een zelfgemaakt object in VC kan zetten dan kan je dat ook. Kijk maar eens in GENERIC.ide

Geplaatst:

moet ik die bomen gewoon uit gta vc ofzo halen en dan de id's hetzelfde maken

dus ik moet:1 bomen uit gta vc ofzo halen 2 kijken of ze in de lijst zitten 3 de boom in moomapper plaatsen en op de goede plaats zetten

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...