Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op aanvraag heb ik de halfpipe verbeterd, evenals de texturen, hij is nu beter te berijden en ziet veel mooier uit (vloeiender), hier een paar screens:

1.jpg

2.jpg

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

wow egt vet aleen heb je nu wel genoeg vaart voor de loop wan anders moet je eerst met de halfpipe mee en dan een bocht maken en dan is je vaart weg

je kan m beter op het begin doen waar je op de halfpipe tegen de eerste quarter op komt dan heb je lekker veel vaart en hoef je geen iritante bocht te maken

(hij is wel vet mooi en goed bedacht aleen in de praktijk is dit toch handiger)

Bewerkt: door Nickname

Ik heb de model zelf ook gezien en er genoeg aanloop hoor om die looping te nemen lijkt mij. En eigenlijk zou je vanaf een heli een screenshot moeten maken want van bovenaf kan je ut veel beter bekijken je kunt er vanaf 2 kanten op volgens mij als ik model goed had bekeken :D

En ik verveelde me weer eens :puh: dus ik had ff een simpel gebouwtje gemaakt

Screenshot

Ik denk zelf dat ik misschien toch andere textures moet gebruiken maar om echt goede textures te vinden is me nog niet gelukt dus ja ik vind de onderkant op zich wel mooi met die ramen maar de bovenkant moet ik toch nog wat voor vinden als iemand een mooie texture heb of eentje kan maken laat ut mij ff weten. :lol:

Bewerkt: door Aad
Geplaatst:
hoe moet ik dan bomen neerzetten???of komen die later dat iemand anders dat doet ofzo?? :blink:

Als je een zelfgemaakt object in VC kan zetten dan kan je dat ook. Kijk maar eens in GENERIC.ide

oke ik weet het nu

Geplaatst:

ff over dat gebouw van aad

ik vind m wel mooi zo alles hoeft toch niet gigantish mooi te zijn dat zie je in het egt tog ook niet de meest flatten zijn ook saai en eentonig daar vind ik jouw gebouw nog mooi bij staan

als alle gebouwen uitblinken en opvallen word je eigenlijk best gek als je in gti loop rij vlieg vaar enz

we werken hier op kwaliteit, alles moet dus goed en mooi zijn

Bewerkt: door timotees

dit is een heel klein gebouwtje dat op me lot komt en valt dus nauwelijks op tussen de rest dat ik van plan ben. Ingame screenshot ga ik zometeen wel ff posten ben ff bezig met fixen van IDE nummers.

K ide nummer is gefixed en zoals ik zij ingame screenshotje

Ingame Screenshot

Het gebouw moet nog iets groter omdat het in verhouding met de speler iets te klein is dus nog ff in zmodeler 20% vergroten maar dat is zo klaar :puh:.

Geplaatst:
we werken hier op kwaliteit, alles moet dus goed en mooi zijn

maar dan moet de framerate er niet onder lijden he :puh:

Geplaatst:

maar in vc heb je ook van die gebouwen hoor het zijn ook niet allemaal mooie gebouwen hoor

Geplaatst:

Lol bedankt voor de reacties hoor en gebouw is nog geen eens 1% van de lot hoor dus kan je na gaan. En ik heb Screeny geupdate heb zelf ff scm gemaakt in plaats van die standard scm file dus vandaar die 2 heli's die je ziet in me geupdate screeny. :D

Geplaatst:

Hij spamt en zou eigenlijk een ban moeten krijgen maar genoeg daarover hier is wer eens een screenie van mijn gebouwtje die ik heb gemaakt me 2de tot nu toe al.

:D

Commercial Building 2

Hoop dat je ut mooi vind :rolleyes:

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi :) , komen er nog wat extratjes bij? Zoals een regenpijp of zo.

Ja aan de details ontbreekt nog wel wat maar die ga ik nog maken hoor goten/ regenpijpen zoveel zal dat niet uit maken in colfile lijkt mij

en dat links van me huisje in een soort carport ik ga er misschien nog wat aan verbeteren maarja eerst ff aan de details werken :lol:

[update]

Hier een kleine update op aanraden van Wauzi heb ik toch wat detail erop gedaan.

Screens:

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp3.jpg

http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp4.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...