Vinewood Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 mischien dit soort billboarden langs de weg. (zoek nog betere kleur blauw) waar staat waar je heen moet gaan ofzo, of voor reclame
Eclipse Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Hier een kleine update op aanraden van Wauzi heb ik toch wat detail erop gedaan. Kijk wel uit met die regenpijpen. Die zuigen Poly's
Jorge_F Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 mischien dit soort billboarden langs de weg. (zoek nog betere kleur blauw) waar staat waar je heen moet gaan ofzo, of voor reclame Het idee is goed, maar ik denk toch dat ie wel beter kan. Ik zou alleen niet weten hoe.
Aad Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Uhm Een billboard he kijk eens naar de bestaande in Gta 3 En vice city Het is bijvoorbeeld ook iets om een Hoog billboard te maken zoals ook in gta3.
Aad Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Hier een kleine update op aanraden van Wauzi heb ik toch wat detail erop gedaan. Kijk wel uit met die regenpijpen. Die zuigen Poly's Dat valt onwijs mee hoor Eclipse heb model nu ingame met colfile en al helemaal geen bugs en poly's zijn er maar 300 afgerond dus dat is niet veel vind ik. Ingame Screenshot Deze is iets gewijzigd om bugs te voorkomen en ik vond het toch niet echt mooi die carport ik ga nog wel iet verzinnne voor op de rest van me lot maar voor een lot in ut centrum kan je nog heel wat maken Coffeeshops/ Kleine Andere shops en nog wat andere dingen misschien :rolleyes:
Bradley H. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ziet er goed uit aad, Ik heb ook niet stil gezeten vandaag, ik heb echter wel een probleem, ik heb "te veel" dingen op te wijnig plek je ziet hier 2 dingen erg duidelijk, 1.- deze toren neemt bijna 1 van mijn kavles in beslag, 2.- Ik moet nodig pre-lighten, Dit gebouw vindt ik zelf al een vooruitgang *moderators, admins is dit formaat foto wel of niet tegen de regels (632x1400)
Wauzie Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Het is een mooi gebouw bradley , het ziet er goed uit. Je kan hem ook bewaren voor een volgende lot
Eclipse Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Leuke bradley, is het misschien geen goed idee om de toren ook "een functie te geven". Dus dat het bijv. een kantorengebouw wordt. En dat je de toren ook een naam geeft.
Jarno Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 is dit formaat foto wel of niet tegen de regels (632x1400) Ik ben geen admin maar zolang de foto's de layout/template niet uitelkaar rekken is alles goed
Aad Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) Even een plaatje tussendoor van me simpele garage is misschien iets te klein maar toch leuk om te showen ik ga denk ik een garagebox maken met allemaal leuke dingen erin en erop :rolleyes: ik ga nu binnenkort werken aan de rest van me lot zoals office buildings en nog wat winkeltjes en misschien nog gewoon appartementen het lijkt erop dat er nu maar een paar mensen zijn die echt aan ut modelen zijn en screens showen Bijvoorbeeld Wauzi Eclipse Aad, Bradley En misschien nog enkele anderen maar zo te zien zijn er weinig modelers. Ik heb trouwens nu ook een paar mensen van gtaforums.com gevraagd die erg goed zijn in modelen en misschien wel een aanwinst kunnen zijn, misschien kunnen jullie ze wel Sadistic Machine en Respawn. Beide zijn erg goed in modelen en vooral in speciale dingen zoals beschadigbare objecten dus hun gaan mij dat uitleggen hoop ik. :rolleyes: Bewerkt: 23 mei 2005 door Aad
Timotees Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 5 mensen, ik zie er maar 4 in je rijtje staan :blink: http://img228.echo.cx/my.php?image=136qa.png het word een soort empire state building
Jarno Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 5 mensen, ik zie er maar 4 in je rijtje staan :blink: En hij bedoelt zichzelf duh...
Jordy Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 5 mensen, ik zie er maar 4 in je rijtje staan :blink: En hij bedoelt zichzelf duh... Ahum... hij staat er zelf al tussen <_<
Bradley H. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) KAVEL -77- Zo goed als af MOOMAPPER VC s´nacht Check download center om 17:30 Bewerkt: 22 mei 2005 door bradley1990
Recommended Posts