Jordy Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit K kan niet wachten om het te downloaden Bewerkt: 22 mei 2005 door Jordy
Eclipse Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ziet er heel goed uit Bradley. Ga zo door! EDIT: Het is al half 6 geweest en het staat nog niet in het DC? Of hoe laat is het nu bij jouw in Spanje?
Wauzie Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ziet er mooi uit bradley...ga zo door! P.S. even over je signature: Het is niet: Proffesional modder maar Professional modder
B-Noise Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) edit: laat maar :lol: Bewerkt: 22 mei 2005 door B-Noise
Bradley H. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) Ziet er heel goed uit Bradley. Ga zo door!EDIT: Het is al half 6 geweest en het staat nog niet in het DC? Of hoe laat is het nu bij jouw in Spanje? thanx voor alle reacties *wauzie Ik heb die signature niet gemaakt , ik zou voorgod niet weten hoe ik die F er nou mooi uit krijg *Eclipse LoL, nee het is hier niet later, ik ben gewoon langzamer ik heb alles fff gecomprimeert een readme erbij gegooit, alles staat in het raretje ga het nu in het DC planten. ik edit dit bericht wel als het aangekomen is. EDIT: het is er Bewerkt: 22 mei 2005 door bradley1990
Eclipse Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ik heb hem in de downloaddatabase gezet
Bradley H. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 DATABASE* Kavel 77 by Bradly Het is Bradley P.S mochten er bugs in zitten graag dit te melden... Ik heb alles 4 keer nagelopen, vandaar dat het zo lang duurde , dus ik neem aan dat alles goed is met dit KAVEL gebruik in 4 ID´s, 2121 2122 2123 2124 deze zijn van mij..., (eigenaar kavel)
Eclipse Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Bij mij doet hij het ingame. Ik zal ff alles aanpassen. EDIT: alles is veranderd
Aad Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Bradley Goed Werk Ik zal um later nog ff in mijn game zetten en btw kan je misschien je textures ff zenden naar mij ik vond ze wel mooi en zijn namelijk altijd handig voor andere flats/apartementen. En een klein vraagje is je lot Pre-lighted Bradley?? :rolleyes:
Bradley H. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 BradleyGoed Werk Ik zal um later nog ff in mijn game zetten en btw kan je misschien je textures ff zenden naar mij ik vond ze wel mooi en zijn namelijk altijd handig voor andere flats/apartementen. En een klein vraagje is je lot Pre-lighted Bradley?? :rolleyes: De textures zitten bij het paket in het DC Ik heb mijn model niet geprelight, ik vindt het voor dit gebouw ook niet echt nodig... hij is niet echt donker, en ik denk ook niet dat alle gebouwen geprelight moeten worden.
Wauzie Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Bradley, ik had een vraagje over je LODS. Je gebruikt bij je LODS dezelfde models als het origineel en dezelfde TXD, is dit wel zo verstandig. Lods zijn bedoeld om het laden van veel en grote TXD's te voorkomen. Bij een lod maak je gewoon een paar vierkantjes met een textuur van 18x18 op (gaat bij SA, de resolutie). Anders ben ik bang dat we later problemen krijgen met het snel vastlopen van GTI.
Timotees Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) mijn eerste object dat bijna in een keer goed ging, hij wil alleen niet groter en ik denk dat ik de textures nog ga aanpazzen Bewerkt: 23 mei 2005 door timotees
Jordy Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 hij wil alleen niet groter Kan je in Z-modeler aanpassen met Modify => Scale
Timotees Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 i know, ik zei toch ook dat ik hem gescaled had in z modeler, maar het probleem is al opgelost, ik ga er morgen verder mee, moet zo atletieken
Bradley H. Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Bradley, ik had een vraagje over je LODS. Je gebruikt bij je LODS dezelfde models als het origineel en dezelfde TXD, is dit wel zo verstandig.Lods zijn bedoeld om het laden van veel en grote TXD's te voorkomen. Bij een lod maak je gewoon een paar vierkantjes met een textuur van 18x18 op (gaat bij SA, de resolutie). Anders ben ik bang dat we later problemen krijgen met het snel vastlopen van GTI. Yes Sir, in de bijlage staan ze..., eclipse kan dit zo nog fff veranderen in het DC. niet leden heb toch niks aan dit bestand dus heb het fff in de bijlage gedaan. -EDIT BY WAUZIE- Bestanden worden niet verspreid, ze kunnen toch gebruikt worden! :angry:
Recommended Posts