Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wauzie, Bradley mag zelf weten wat hij met zijn files doet. Dat mag iedereen hier bij GTI. Het zou toch ook niet leuk zijn als Bradley bepaaldt wat met jouw bestanden moet gaan gebeuren?

Leden hebben niet veel aan de bestanden want als ze het in VC zouden zetten kunnen ze er toch niet komen of staan ze op een hele rare plek.

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ídd, ik had heus wel fff nagedacht voordak het stuurde..., je bent nou wel beheerder hier in het GTI-forum, maar je bent nog steeds slechts een lid van GTI, niet zomaar voor niks berichten editen <_< .

Jij weet ook dat ik GTI naar het beste wil brengen, had dit een groote fout geweest had ik het heus niet gedaan.

Ik neem aan dat je het begrijp, vragen/antwoorden/klagen/... per PB of MSN

ONTOPIC

p.s Hier is de update, de TXD plaatsen in de IMG en de IPL replacen in de bradley map.

Of wacht gewoon hij komt vanzelf in het DC te staan.

Geplaatst:

603685938.jpg

Mijn 2 kavels

Ik ga nog proberen o.a. een trampoline en een springkussen te maken.

Tips en opmerkingen zijn nog altijd welkom.

P.S. Dat van die bord en het pad die textures kloppen niet (Ze worden te klein afgebeeld)

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er leuk uit Jarno. Ik hoorde al op msn dat het bord mislukt is met de textuur, ik maak er wel een. En je kan m'n paadjes gebruiken. Die vind ik wat beter passen bij dit onderwerp.

EDIT:

Dit is het geworden:

gti_park.jpg

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:

Mooi Jarno...alleen zijn al die boompjes in die potten zo dicht bij elkaar wat overdreven naar mijn mening. Je kan ze makkelijk halveren.

Geplaatst:

@ wauzie: Bedankt, echt bedankt

@ eclipse: bedankt ja zal ik doen. Ik vond het wel geinig.

Nieuwe screenshot:

Nu werkt het pad ook :)

326152379.jpg

Geplaatst:

zou je er misschien ff in willen rijden en dan een screen maken?

Geplaatst:

ziet er goed uit Jarno, het lukt al aardag zie ik, moomapper heb je dus al onder de knie :)

Geplaatst: (bewerkt)
zou je er misschien ff in willen rijden en dan een screen maken?

Daarin is nog weinig te beleven.

Maar zijn er nog opermerkingen of iets wat ik erin kan doen jongens?

@ bradley: Lol allang. Das simpel <_<

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:

Wat updates aan de toren. Ik ben hem aan het "inrichten". Ik denk dat ik de toren morgen kan afronden, zodat ik verder kan gaan met een huisje ernaast dat bij de toren hoort. Ook komen dan de parkeerplaatsen.

En last but not least komt er ook nog een tunnel (meer een riolering) van mijn kavel naar die van Wauzie. Deze zal denk ik in het begin nog niet open zijn, omdat je het eiland eerst moet vrijspelen.

Maar dit zijn nog allemaal toekomsverhalen dus vermaakt jullie nu alleen maar met deze screenshots :puh: :

Toren_5_t.jpg Toren_6_t.jpg Toren_7_t.jpg

Klik voor de vergroting

Geplaatst:

wow eclipse, jij werkt ook op "kwaliteit" ziet er perfect uit., je zij onlangs dat dit gebouw afstanmdt van een een echt gebouw ergens bij jou in de buurt,

Ik zou het leuk vinden als je daar ook een screen van post...

P.S ik hoop deze vrijdag weer een kavel af te ronden.

het gaat al lekker.

Geplaatst:

Ja deze toren lijkt heel veel op een toren die ook op het industrieterein staat van het dorp waar ik in woon. Er is echter geen foto van te vinden op heel internet.

Deze foto lijkt er wel veel op:

tv_toren.jpg

Alleen staat bij ons dan "de viekante versie". :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...