Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Nu ik al die screens heb gezien wil ik ook gaan leren modden. Het is gewoon vet cool hoe jullie dat allemaal maken! B) Ik hoop dat ik dat ook ooit een keer kan.
Bradley H. Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Nu ik al die screens heb gezien wil ik ook gaan leren modden. Het is gewoon vet cool hoe jullie dat allemaal maken! B) Ik hoop dat ik dat ook ooit een keer kan. ik zou zeggen probeer het !!, we helpen je graag in het MODDING HELP FORUM.
gangster28 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) ik heb ook wat gemaakt mijn eerste kan iemand uitleggen hoe je hem in vice city zet? -Picture verwijdert by Bradley, dit heeft niks te maken met GTI- Bewerkt: 24 mei 2005 door bradley1990
Wauzie Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Ik kan me niet herinneren dat jij lid bent van GTI, dus zou je voordat je lid bent screens ergens anders te posten, dit is het PPT, Preview Picture Topic, dat bestemt is voor members om screens te bekijken die voor de mod bestemd zijn . Verderst is het wel een leuk gebouw....beetje fantasie, de deuren en ramen zijn wel nep.
Aad Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Maarja Zoals ALtijd het kan beter en eerlijk gezegt is het niet een echt mooi gebouw als het een huis moet zijn denk eens of het wel een functie kan hebben en of ut wel praktisch is zou jij in zo een huis kunnen wonen ? daar denk ik dan eerder aaan volgende keer iets origineler zijn en jah dit is ut Preview picture topic dus alleen screens van members die ook echt lid zijn en een kavel hebben gehuurd.
Nickname Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 die masten zijn zendmasten van de politie (me vader onderhoudt die dingen) mischien dat als je daar komt dan je er sterretjes bij krijgt ofzo zou wel realistish zijn
Sasuke Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Wat updates aan de toren. Ik ben hem aan het "inrichten". Ik denk dat ik de toren morgen kan afronden, zodat ik verder kan gaan met een huisje ernaast dat bij de toren hoort. Ook komen dan de parkeerplaatsen.En last but not least komt er ook nog een tunnel (meer een riolering) van mijn kavel naar die van Wauzie. Deze zal denk ik in het begin nog niet open zijn, omdat je het eiland eerst moet vrijspelen. Maar dit zijn nog allemaal toekomsverhalen dus vermaakt jullie nu alleen maar met deze screenshots : Klik voor de vergroting Haleluja ik wou dat ik GTA had op de PC. Ziet er bijzonder nice uit, ik koop de game mischien wel even vandaag..
Wauzie Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Lol, San Andreas is nog niet uit. Over 13 dagen is hij verkrijgbaar.
Sasuke Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Lol, San Andreas is nog niet uit. Over 13 dagen is hij verkrijgbaar. Het is toch voor Vice City of ben ik nou fout aan 't denken ?
Jarno Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Lol, San Andreas is nog niet uit. Over 13 dagen is hij verkrijgbaar. Het is toch voor Vice City of ben ik nou fout aan 't denken ? Als je het wilt weten kijk het forum rond of gebruik de zoek functie.
Wauzie Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Hier, nog een screentje van mijn lots, die al aardig opschieten.
Jorge_F Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ziet er echt super uit Wauzie. Het ziet er gelukkig niet leeg uit . Dat is een goed teken
gtaloser Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Omdat mijn comp kapot was is nu alles van me comp af dus ook mijn mods, maar ik ben weer bezig gegaan en dit is een begin van een klein winkel centrum hij is alleen nog lang niet af: http://img157.echo.cx/my.php?image=winelsc...centrum17le.jpg
Bradley H. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Vandaag ben ik van start gegaan met de bouw van mijn volgende lot... De basis is al af... nu aleen nog wat objecten toevoefgen..., heb nog een paar objecten liggen die geschapt zijn... kijken of ze nu vanpas komen. hier is een voorbeeld... (moomapper) Ingame is het wat donkerder, komt goed uit want het is een beetje licht Ben het zelf niet eens met de lampen..., --------------------------EDIT----------------------- fff een extra screen posten Hier zie je duidelijk wat mijn lot is..., stoeltjes en wand had ik toen nog niet neergezet... foto is oud, 15 min (lol) Bewerkt: 25 mei 2005 door bradley1990
Recommended Posts