Wauzie Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Het begint al leuk te worden, wat gaat er in het midden komen?
Bradley H. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Het begint al leuk te worden, wat gaat er in het midden komen? een restaurant-discotheek-bar of een restaurant die bij een hotel hoort... ook shops, overige gebouwen die je gezien hebt maar die niet in mijn andere kavel zaten... Ik heb models genoeg, aleen heb ik er nooit overnagedacht hoe ik die in moompper zet... (zodat het mooi wordt), ik vindt het persoonlijk goed werk, totnutoe.
Jordy Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ziet er al wel leuk uit. Maar is dat plaatje niet tegen de regels? (het formaat)
Bradley H. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ziet er al wel leuk uit.Maar is dat plaatje niet tegen de regels? (het formaat) ja dat was het, heb het aangepast, het is nu te klein :unsure: P.S ik stuur dit plaatje gewoon fff zodat julie weten dat ik bezig ben , er kan nog van alles veranderen.
Wauzie Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Weer een nieuwe model, dit keer een jump met een vuureffect.
Eclipse Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Heel mooi Wauzie. Kom je, als je die stunt neemt, op de garage terrecht?
Aad Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Cool Wauzi heb je trouwens texture van dat vuur gewijzigd ? het lijkt namelijk donkerder en roder maarja ziet er goed uit En dan hier nog kleine update van mij me webspace raakt al aardig vol van al me screenies maarja dan hier toch maar weer 2 screens moet toch maar eens wat gaan verwijderen om me lycos webhost http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp6.jpg http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp7.jpg Deze komen allemaal midden of aan de wegkant van mij Kavels. :lol:
Wauzie Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ziet er mooi uit Aad, ga zo door. En het vuur is idd aangepast, niet door mij, maar door McDude.
X-Zero Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Cool Wauzi heb je trouwens texture van dat vuur gewijzigd ? het lijkt namelijk donkerder en roder maarja ziet er goed uitEn dan hier nog kleine update van mij me webspace raakt al aardig vol van al me screenies maarja dan hier toch maar weer 2 screens moet toch maar eens wat gaan verwijderen om me lycos webhost http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp6.jpg http://www.members.lycos.nl/aadhe1/GTI/gticomp7.jpg Deze komen allemaal midden of aan de wegkant van mij Kavels. :lol: ik wou dat ik dat kon :wub: als ik iets probeer in gta3 te zetten met moomapper is het "3d" beeld grijs?? vreemd maar ja mischien foute instellingen.
Wauzie Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Probeer dit: -Download een nieuwere moomapper -Installeer een Driver-update van je videokaart
X-Zero Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 -Installeer een Driver-update van je videokaart waar kun je dat downloaden dan?
Bradley H. Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 -Installeer een Driver-update van je videokaart waar kun je dat downloaden dan? www.windowsupdate.com, staat hij daar niet bij moet je fff zeggen watvoor videokaart je hebt. Elke videokaart hefet zijn drivers.
Aad Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) De Nvidia Geforce Vanaf versie 1Titanium zijn allemaal geupdate met drivers die in de windowsupdate zitten En als je gewoon ff afscant met automische updates vind je um zo naja ik had um zo gevonden. En in de nieuwe Drivers packages van Nvidia Zelf is deze nu ook meegenomen dus je kunt updaten maar nieuwe drivers installeren is net zo goed [Edit] En die screns die ik post zijn allemaal renders en zitten nog niet ingame het zijn 3dsmax renders en geen moomap screens maarja wie zoekt het verschil nog Bewerkt: 26 mei 2005 door Aad
Bradley H. Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 hey, ik ben er achter aan het komen hoe je glass maakt je kan er letters opzetten (duidelijk en onduidelijk zichtbaar) daarnaast kan je ervoor zorgen dat hij aleen kapot gaat door een kogelschot, of dat hij ook kapot kan gaan door een auto. post overmorgen wel een korte tut in het modding help forum.
Recommended Posts