Wauzie Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Het zal wel zoiets zijn: -Object maken en texturen + alpha's gebruiken -Object Flags toewijzen in OBJECT.dat -De COL-surfaces aanpassen Ik ben benieuwd naar de Tutorial .
Aad Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Ik ben nog steeds bezig met vernielbare objecten aan ut maken netzoiets als lantaarnpalen maar dan misschien vuilnisbakken ofzo of een garagedeur in een gebouw gewoon om een paar coole fuetures aan me lots te geven :lol:
Wauzie Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Ok, maar wat moet ik me bij garagedeuren voorstellen. Dat ze zo schuiven zoals in Pay 'n Spray? Want daar heeft object.dat niets mee te maken, het is hardcoded. In de EXE zijn de garagedeuren toegewezen.
Bradley H. Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Ik ben nog steeds bezig met vernielbare objecten aan ut maken netzoiets als lantaarnpalen maar dan misschien vuilnisbakken ofzo of een garagedeur in een gebouw gewoon om een paar coole fuetures aan me lots te geven :lol: hey, is het veel werk voor de SCMers, dat bijvoorbeeld na een tijd een gebouw wordt gereplaced ? dus bijvoorbeed een gebouw in constructie, en als je 100 euro stort is het ineens af (slaat nergens op maar fff voro het idee) *EDIT *wauzie, Was dit niet te doen met de SCM? Bewerkt: 27 mei 2005 door bradley1990
Wauzie Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Over je idee, het is mogelijk. En dat van die garagedeuren gaat idd met SCM. Er zijn zelfs speciale opcodes voor.
Jarno Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) WoodCity LOT - It's just wood // Een kleine lot in het centrum. Met allemaal amateur models. En ik gebruik alleen 2 textures steen en hout. Ideeën zijn welkom. Bewerkt: 28 mei 2005 door Jarno
Aad Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Uhm Lekker Nuttig houten gebouwen dan kan je net zo goed een stad maken van gele/blauw/rode kubussen en dan het color lot noemen ofzo het gaat erom dat het word opgevuld met goede gebouwen die zelf verzonnen zijn of gebasseerd op echte gebouwen. Ik ben nu bezig met een Ronde Flat is al bijna klaar moet enkel nog even 2 dingen aanpassen en dan is ie goed
Jarno Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) @ aad: Ja het moet opgevuld worden. Maar in de regels staat niet met wat. Maak jij toch Color lot. [edit] Of verzin dan wat beter wat ik kan doen Sorry bradley [/edit] Bewerkt: 28 mei 2005 door Jarno
Bradley H. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Kavel 76 in progress, 84% done Ik vindt hem zelf niet fantasties mooi, ik ga kijken of ik er nog wat aan kan veranderen.
Wauzie Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ik vind ze goed genoeg, is er verder daar nog wat te zien?
Bradley H. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Ik vind ze goed genoeg, is er verder daar nog wat te zien? het is daar verder nog rustig, ik zit wat te kloten met mijn ideeen, als ik daar uit ben dan post ik wel weer een screen Bewerkt: 28 mei 2005 door bradley1990
Simsfan88 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Kavel 76 in progress, 84% doneIk vindt hem zelf niet fantasties mooi, ik ga kijken of ik er nog wat aan kan veranderen. Best mooi hoor Bradley B) . Is die lucht ook nieuw of ligt dat aan mij?
Jorge_F Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Kavel 76 in progress, 84% doneIk vindt hem zelf niet fantasties mooi, ik ga kijken of ik er nog wat aan kan veranderen. Best mooi hoor Bradley B) . Is die lucht ook nieuw of ligt dat aan mij? Volgens mij ligt dat aan jou :lol: En idd, super gedaan Bradley
Aad Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 @ aad: Ja het moet opgevuld worden.Maar in de regels staat niet met wat. Maak jij toch Color lot. [edit] Of verzin dan wat beter wat ik kan doen Sorry bradley [/edit] Oh naja Jarno het ligt eraan welke lot je heb en welk gebied ik heb dan 3 lots in het centrum van gti Dus ik kan bijvoorbeeld appartementen/flats/winkels en nog andere diverse gebouwtjes maken maar als je industriele gebied heb moet je toch iets anders verzinnen zoals bijvoorbeeld Bandenfabriek of een Auto verkoop/ car parts fabriek dus zo kan je zelf ff nadenken van wat het beste is om te bouwen op je lot en nu ik hier toch post leek het me leuk om ff ingame screeny te showen van wat er nu af is het is nog niet veel maar het gaat de goede richting in. Dit is enkel 1 gebouw totaal staan er nu al 3 op.
Recommended Posts