Eclipse Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Da's waar, maar ik ben bang dat het missionscripten gaat er in SA nu dus heel anders aantoe omdat BW geen missionbuilder meer gaat maken voor SA op de PC.
Aad Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Uhm Eclipse Barton heeft al wel SA Builder gebouwd voor PS 2 versie hopelijk gaat hij die nog veranderen of dat die misschien al werkt met PC versie maarja we hebben altijd wel andere die tools kunnen maken zo veel verschil zat er nooit tussen het coden.
Wauzie Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Maar het makkelijk werken valt misschien weg, misschien wordt er niet meer gechecked op LABELS, IFS, PARAMETERS, enzovoort.
Jarno Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Nee BW is al gestopt met modding. Ons landgenoot CyQ gaat wel proberen iets te maken. Of misschien Delfi en/of spookie(/spooky). Ik hoop zelf dat VC Missionbuilder of de SA Ps2 opensource wordt. Zou mooi zijn.
Jorge_F Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Zou in ieder geval heel erg balen zijn als het niet lukt om een missionbuilder voor SA te maken. Ikzelf begrijp niks van missionbuilden maar voor degene die er wel wat vanaf weten. Moeten ze weer helemaal opnieuw leren SCMen
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) omfg ik heb ff alle screens bekeke... Knetter vet dit wordt cker een topspel ga zo door jonges EDIT: op verzoek taalgebruik gewijzigd ps: ik ben ook een klein kindje hoor 14 ehh over 2 nachtjes 15 Bewerkt: 1 juni 2005 door HuBBie
Eclipse Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 k krijg er gewoon een stijve van Hmm, val jij niet op meisjes dan?
Jarno Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 @ Hubbie: Ik wil niet veel zeggen maar er zijn hier ook kleine kinderen. Niet dat het mij veel uitmaakt. Maar niet echt normaal taalgebruik.
Aad Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Nee BW is al gestopt met modding.Ons landgenoot CyQ gaat wel proberen iets te maken. Of misschien Delfi en/of spookie(/spooky). Ik hoop zelf dat VC Missionbuilder of de SA Ps2 opensource wordt. Zou mooi zijn. Misschien beetje late reactie maar wil ff een ding zeggen Delfi is gestopt met het modden.developpen van gta tools en of mods. Barton is ook gestopt tijdje geleden en zo zijn er nog meer gestopt maar sommige keren af en toe wel weer eens terug :lol:
Bradley H. Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 k krijg er gewoon een stijve van lol, ---------- Ik wil mijn werk die ik de afgelopen 6 uur gedaan heb even laten zien. Ik vindt het zelf erg mooi, je zou dit dus een officieele screen kunnen noemen, ik oop morgen een keer dit kavel af te ronden, ik ben er een beetje laat mee, had gehoopt op afgelelopen vrijdag :unsure: ... die 2 torens zijn eruit, ik zit onderhands onder de objecten die niet gebruikt gaan worden :ph34r: Nog even om op dat gebouw terug te komen, het is een Hotel die de naam "Big Brad Palace" er komen vanafond nog 1 groote toren bij .
Eclipse Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Mooi hoor. Die ingang ziet er mooi uit..veel mooier als bij je vorige toren.
Bradley H. Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) thanx , ik ga natuurlijk ook vooruit ik wacht nog op een screen van jou kavel ingame , waneer denk je dat hij komt ?, of wordt dit pas na de pauze ? nog fff een screen van de ingang. vooral de trappen zijn goed gelukt, dit is vrij makkelijk in 3ds max met de scale en move tool. Bewerkt: 1 juni 2005 door bradley1990
Jorge_F Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Ik probeer zo snel mogelijk screens te posten maar me broertje heeft de comp weer volgestouwt met troep. Helaas word dat de comp opnieuw installeren :'(. Natuurlijk wel alles backupen . Maar als je een paar pagina's terug kijkt zie je mijn kavel ingame .
Wauzie Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Mooi gemaakt Bradley, je models worden al mooier. Kunnen we in die andere toren iets binnin verwachten? Een hal of zo, met liften.
Recommended Posts