Bradley H. Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Mooi gemaakt Bradley, je models worden al mooier. Kunnen we in die andere toren iets binnin verwachten? Een hal of zo, met liften. ik zal er overna denken., er komt een 2e toren, de wat breder is..., daar kan natuurlijk een lift inkomen naar het boventeras waar zich dan een zwembad kan gaan bevinden..., maar niks is zeker, zo´n grapje kost me 3 uur meer tijd Ik wil zeker wel wat speciaals aanbrengen aan deze toren, fff alles wat ik kan in 3d uitschijfen B) .
Aad Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Zeker goede screens ik ben ook heel even aan ut modelen geweest en heb tot nu toe enkel nog maar de verdeling van me land klaar ik kom binnenkort wel weer met screens van me werk
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 @ Hubbie: Ik wil niet veel zeggen maar er zijn hier ook kleine kinderen.Niet dat het mij veel uitmaakt. Maar niet echt normaal taalgebruik. ow srry kheb m al geedit enne eclipse ik ben 100% hetero (denk ik )
Bradley H. Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) Ik heb een nieuw idee van teleporteren bedacht: je gaat voor de ingang van een gebouw staan en je wordt ge teleporteert naar een hal die 300 meter onder de grond ligt, wat eigenlijk gewoon de binnekant van het gebouw moet voorstellen, daar kan je een lift pakken die dan weer teleporteert naar het bovendek van het hotel, check screen: p.s met 300 meter bedoel ik gewoon diep onder de grond, zodat het niemand stoort, ook al was het 50 KM geweest je merkt niks en het spel wordt niet trager. hier een kleine update van het 2torige hotel, boven aan het rechter hotel komt een zwembad , bij de duer een teleport zodat je naar het zwembad kan gaan... Bewerkt: 1 juni 2005 door bradley1990
Simsfan88 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Prachtig Bradley, echt heel mooi !! Whaha jou start knop links onder :lol:
burpicane Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 zeker strak alleen opzich jammer dat iedereen het heuvellandschap eruit haalt door van die blokken te maken
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ziet er mooi uit Bradley :thumbsup: , het wordt al erg mooi. Ik ben benieuwd naar die ruimte onder de grond.
PatrickW Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik ben het hier volledig mee eens, de modellen en ideeen zijn prachtig, maar ook ik zou het mooier vinden als ze natuurlijker in het landschap staan, i.p.v. op betonnen voetstukken. En dan naturlijk nog leuke paadjes/trapjes en struiken in de tuin aanbrengen... PS. Ik denk dat de trap van deze laatste flats nog mooier uitkoemn met een iets egaler ( b.v. marmer) texture. Nu zorgen die grote blokken op het texture voor een vreemd effect. Just my $0.02
Jorge_F Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik heb weer ff wat veranderd, ik heb een stuk blok beton vervangen voor een soort van weg/oprit. Check it out :
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik heb weer ff wat veranderd, ik heb een stuk blok beton vervangen voor een soort van weg/oprit. Check it out : jou schaal is veelste groot, dat blok moet kleiner en die oprit ziet er ook al zo gigantische uit... voorderest goed
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 *Hetzelfde commentaar als Bradley1990 @PatrickW, ik ben het volkomen eens met je voorstel. Het hoogteverschil zal verdwijnen door die blokken. Het beste is gewoon paadjes door je kavel te leggen. Dit is bijna alleen maar mogelijk door op de eigen lot in 3ds max 7 te werken, zo kan je je paden aanpassen aan het reliëf.
Jorge_F Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik zal kijken wat ik aan die schaal kan doen
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) *Hetzelfde commentaar als Bradley1990@PatrickW, ik ben het volkomen eens met je voorstel. Het hoogteverschil zal verdwijnen door die blokken. Het beste is gewoon paadjes door je kavel te leggen. Dit is bijna alleen maar mogelijk door op de eigen lot in 3ds max 7 te werken, zo kan je je paden aanpassen aan het reliëf. @patrick, ik ben het ook met je eens dat het jammer van het relief is en dat steeds van die blokken er niet uitzien, maar zo´n hotel moet recht staan en kan niet screef geplaatst worden op je lot, de texture die ik gebruik voor de tegels op mijn lot vindt ik mooi en wil ik niet veranderen, ik vindt het een mooi effect geven, Wat je zegt over de textures de trappen worden idd nog aangepast, naar een mooiere texture. @wauzie Als je je kavel bewerkt in 3DS max,verliest de DFF meteen zijn "pre-light". Aangezien 3ds 3 het niet doet bij mij :unsure: kan ik dat dus niet doen... EDIT: wat ook kan is de "blokken" gewoon wat lager zetten, en dan meerdere keren trappen zetten of hellingen. Bewerkt: 2 juni 2005 door bradley1990
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 @Bradley, je hoeft je DFF toch niet meer opnieuw in VC te zetten? Je bouwt gewoon op je lot, zodat je weet hoe het relief in elkaar zit.
Recommended Posts