Jorge_F Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het blok ff wat lager gezet: Er zit alleen een nadeel aan: *edit* Ik laat het gras zo boven het blok uitsteken en ga daar een normaal paadje lopen zoals dit: Bewerkt: 2 juni 2005 door snorege
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 @wauzie, goed idee, zal ik de volgende keer doen, ik vindt het nu wel mooi , en ik vindt niet altijd mijn objecten mooi... @snorege stuk beter, en P.S ik vindt het effect wat je krijgt op de 2e pic niet eens zo slecht zet daar een boom neer ofzo en het valt helemaal niet op ...,
PatrickW Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 @patrick, ik ben het ook met je eens dat het jammer van het relief is en dat steeds van die blokken er niet uitzien, maar zo´n hotel moet recht staan en kan niet screef geplaatst worden op je lot,de texture die ik gebruik voor de tegels op mijn lot vindt ik mooi en wil ik niet veranderen, ik vindt het een mooi effect geven, Wat je zegt over de textures de trappen worden idd nog aangepast, naar een mooiere texture. Voor het beste resultaat, kun je zoals wauzie al zei, het beste je kavel inlezen in 3DS, zodat je het gebouw mooi kun laten aansluiten. Dat de onderrond niet helamaal recht is, hoeft niet uit te maken, ja maakt je gebouw gewoon een beetje langer (naar beneden), en laat dan het onderste stuk van het gebouw, in het hoge gedeelte van het kavel door de grond naar beneden steken, daar zie je laten niets van terug. Maar ik je moet zeker de modellen nu niet meer gaan aanpassen, ze zijn mooi zo, maar ik zou iedereen willen aanraden hier wel naar te kijken, want als iedereen op alle kavels, zo'n voetstuk maakt, wordt het een blokkendoos. Wat betrefd die texture, ik bedoelde ook alleen dat ik het op de trap niet geslaagd vond, voor het grote plein en de stoep is het inderdaad wel mooi.
McDude Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hier even een screen van mijn stunt lot, er is nog maar weinig gedaan alleen maar... een looping een glazenhuis (zit ook een trap in) een half-pipe van landjunps
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Het is natuurlijk niet de bedoeling allemaal VC objecten op die manier naast elkaar te plakken, zo´n groote halfpipe is geen slecht idee, maar maak het dan zelf Die looping ziet er wel strak uit .
Eclipse Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Op zich wel leuk maar ik denk dat je looping door de brug van Wauzie heen komt. Ik zou dat eerst maar eens testen.
McDude Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) ok maar ik vind hem net zo strak en leuk EDIT: umm eclipse heeft wauzi een brug gemaakt die over mijn lot komt? dan mag hij wel de leider van het stunteiland zijn maar het is wel mijn lot he :huh: ik wil hem heus wel verplaatsen, geen problmleem...maar zeg het de volgende keer even oki wauzi ? dan kan ik er gelijk rekening mee houden :lol: :rolleyes: Bewerkt: 2 juni 2005 door McDude
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 het is vaak gezegt dat wauzie de brug zou doen, met die screen herriner je je het vast weer P.S wauzie gaat echt niet op jou lot bouwen, hij heeft al genoeg met die van zichzelf volgens mij is de "brug" jou kavel niet meer...
Wauzie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (Sorry voor late reactie), Mcdude, ik vind het fijn dat je je inspant voor je lot, maar ik dat dit niet de bedoeling is. Het is de bedoeling dat er nieuwe objecten gemaakt worden die worden gebruikt, een enkele jump gebruiken maakt niets uit, maar dit vind ik overdreven. En ik vind het persoonlijk niet bij mijn lot(s) en de gta sfeer passen. Ik hoop dat je hier iets aan kan doen.
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (Sorry voor late reactie), Mcdude, ik vind het fijn dat je je inspant voor je lot, maar ik dat dit niet de bedoeling is. Het is de bedoeling dat er nieuwe objecten gemaakt worden die worden gebruikt, een enkele jump gebruiken maakt niets uit, maar dit vind ik overdreven. En ik vind het persoonlijk niet bij mijn lot(s) en de gta sfeer passen. Ik hoop dat je hier iets aan kan doen. ik vindt wel dat hij gelijk heeft, die halfpipe wordt dus geschapt,
burpicane Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 srry dat ik het zeg hoor maar dat vind ik dus egt lelijk het is trouwens niet eens mooi geplaats in moo mapper
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 srry dat ik het zeg hoor maar dat vind ik dus egt lelijk het is trouwens niet eens mooi geplaats in moo mapper Wat heb je aan een halfpipe? Je kan toch niet keren met de motor lijkt me. :blink:
burpicane Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) srry dat ik het zeg hoor maar dat vind ik dus egt lelijk het is trouwens niet eens mooi geplaats in moo mapper Wat heb je aan een halfpipe? Je kan toch niet keren met de motor lijkt me. :blink: dat lukt wel hoor maar het is gewoon niet handig Ik ben zelf trouwens bezig met een dubbele toren voor op mijn lot ik wil eigenlijk een parkeergarage onder de grond maken maar ik moet nog ff zien hoe ik dat voor elkaar krijg aangezien ik een stukje grond dan moet verwijderen hier screen van sketch up morgen maak ik hem nog met wat meer details en betere trap want deze slaat natuurlijk nergens op de baksteen textures op de torens zie je trouwens niet ingame dat wordt een beetje onder de grond gestopt door planten enzo en evt grond verhoging. Ook ga ik het mogelijk maken om erin te gaan maar wanneer ik dat ga doen weet ik nog niet aangezien ik daar een lift wil maken naar het tussen plateau of hoe je het maar wilt noemen en daar dan bijvoorbeeld aantal leuke wapens of hidden packages ofzo te plaatsen oke heb hem ingame maar de schaal :rolleyes: de trap kom je niet op dus morgen nog wat beter scalen en dan moet ie het doen Bewerkt: 2 juni 2005 door burpicane
Wauzie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ziet er goed uit Burpicane, voor een van je eerste models :thumbsup: , je leert snel.
Recommended Posts