burpicane Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) hoho ik model al meer dan 2jaar http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...&hl=andrea&st=0 hier heb ik ook nog aan meegewerkt Bewerkt: 3 juni 2005 door burpicane
bigG Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wow ziet er egt goet uit allemaal B) maar ik hep nog een vraagje weten julie al waarneer die ongeveer uit zal zijn? want ik kan egt nie w8en.
Bradley H. Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wow ziet er egt goet uit allemaal B) maar ik hep nog een vraagje weten julie al waarneer die ongeveer uit zal zijn? want ik kan egt nie w8en. Hier kan echt nog niets over gezegt woorden, misschien komt over 2/3 maanden al een beta release, maar dit kan ook pas zijn met kerst
Wauzie Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 hoho ik model al meer dan 2jaar http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...&hl=andrea&st=0 hier heb ik ook nog aan meegewerkt Mijn excuses, ik bedoel alleen dat je flink groeit in je ervaring.
burpicane Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 heb inmiddels een klein stukje van me lot af en ben tot nu toe wel aardig tevreden maar heb al wat dingen gezien die toch egt anders moeten hier ff een screen 1. de weg van de parkeerplaats moet verlend worden zodat je niet odor het gras naar de normale weg hoeft 2. moet nog vakken maken op het parkeerplaats
Aad Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 ziet er netjes uit maar als ik naar die textures kijk vind ik het er toch een beetje raar uitzien kan je misschien ook ingame screeny laten zien van de textures. En wat ik nu zeg geldt voor iedereen Pre-lightning is nu zonder Sunlight array zoals wel in de readme/tutorial stond dat dat nodig kon zijn maar ik had al tijdje geleden uitgevonden dat de intensity gewoon standard kan blijven en je alleen assign vertex colors hoeft te doen en dan export in 3dsmax 3.1 daar staan dan ook nog paar dingen zoals Export Pre-lighting vertex colors maar dat is voor de rest allemaal goed uitgelegd in de tutorial :rolleyes: Oh jah nog klein dingetje als iemand weet hoe je neon letters kan maken send me ff een PM zo niet dan probeer ik het weer met 2fx effecten
McDude Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) ok is goed ik skip die half pipe mwel ik maak er wel een met sketchup @ burpicane...je kunt wel normaal doen hoor <_< ik wil niet arogant zijn maar mooier is niet mogelijk om met landjunps op die manier een half pipe te maken :rolleyes: EDIT: hier een nieuwe screen, de halfpipe van landjumps is weggehaalt en er is een half pipe en een stuntbaan bijgekomen :lol: Bewerkt: 3 juni 2005 door McDude
Wauzie Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Dit is al beter, alleen 2 dingen: - Ik vind de texturen niet zo mooi, op msn geef ik je wel een textuur pack met mooi beton texturen. - Die lange stunt is wel geining, maar wordt die nog ondersteunt door pilaren of zo. Anders zweeft die maar wat door de lucht, en dat is een beetje nep. @Burpicane: Mooi gedaan.
burpicane Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 EDIT:hier een nieuwe screen, de halfpipe van landjumps is weggehaalt en er is een half pipe en een stuntbaan bijgekomen :lol: user posted image @wauzie thnx
Jorge_F Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Ik had hem al gezien burpicane. Ziet er goed uit
McDude Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 het plaatje doet et nie he? ik zal zo even kijken @ wauzi..1. oki is goed 2. ik wil even zeggen...dat de objecten die ik heb geplaats...alleen voor het testen zijn als ik ongeveer 12 models heb ga ik echt beginnen met indelen
RWQ Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 update kavel 8 building 1 added foto's: http://img148.echo.cx/img148/804/gtavc2005...195339403lu.jpg http://img148.echo.cx/img148/7666/21ub.jpg http://img148.echo.cx/img148/7131/39br.jpg heb alleen een villa die het niet deed (heeft eclipse nu). deze villa kan men ook nog wat stunten RWQ
burpicane Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) een bank waar je in kan edit: opeens bedenk ik dat er geen ramen inziten :lol: deze wordt dus nog flink aangepast Bewerkt: 4 juni 2005 door burpicane
Simsfan88 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Euhm... staat die tekst expres op de kop én in spiegelbeeld of niet :unsure: ? Bewerkt: 4 juni 2005 door Simsfan88
Recommended Posts