Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

@bupicane

de models zijn niet verkeert, aleen is het jammer van de textures, ze kunnen beter

@Simsfan88

textures spiegelen is een stap die bijna elke modder vergeet als hij snel zijn object in VC wil testen.

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben het met je eens Bradley, en ik vind die tekst niet al te mooi. Ik wil er wel een maken, als je me zegt wat er op moet staan.

Geplaatst:

Sorry dat ik ut zeg burpicane maar je textures zijn echt lelijk allemaal sketchup textures ut ziet er eerlijk gezegt niet mooi uit probeer eens textures te gebruiken die al in vice city zelf zitten.

Dit is een rar met iets van 61 textures ofzo zoek er daar eens een paar uit en gebruik die dit zal de mod veel beter maken.

Texture Pack

en ikke moet maar weer eens beginnen aan nieuwe gebouwen :rolleyes:

Geplaatst: (bewerkt)
@bupicane

de models zijn niet verkeert, aleen is het jammer van de textures, ze kunnen beter

dit was gewoon snel ff testen dus niet de officiele textures ;) ik weet dat dit lellijk is hoor :puh:

Euhm... staat die tekst expres op de kop én in spiegelbeeld of niet unsure.gif

ja was express ;) stond op heb bord GTI Bank nodig :puh:

@aad ik zal kijken of daar leuke textures in zitten ;) maar deze textures heb ik trouwens allemaal gedownlad uit gti download center :rolleyes:

Bewerkt: door burpicane
Geplaatst: (bewerkt)

hier de eerste officiele screen van mijn kavel :lol:

kavel106.JPG

wat vinden jullie ervan ? B)

EDIT:

de half pipe die ik jullie in een eerdere screen liet zien is verkeerd :( bij de zijkant zit een onzichtbare muur :( en dat geld ook voor de stuntbaan

Bewerkt: door McDude
Geplaatst:

Dat word al beter :). Alleen het beginstukje van die looping zit in de grond en ik zie geen pillaren B) ...

Geplaatst:

Ik denk dat die helling iets te stijl is om op te komen.

En ik zou als ik jou was ook wat andere textures gebruiken voor dat pad en die looping ;).

Geplaatst:

Je kan leuke dingetjes maken Mcdude, maar dit is gewoon hartstikke nep. Het wordt geen ontizwaartekracht mod of zo. De mod speelt zich af in het heden, dus er moeten ook hedendaagse gebouwen in komen.

Geplaatst:

@mcDude:

Zoals wauzie ook al zei, leuke modellen, maar je moet ze nog wel inbouwen in een omgeving, dit soort looping blijven niet vanzelf zweven. Het zit er op dit moment erg nep uit. probeer eerst een basis te maken waarin je deze objecten kunt verwerken.

@RWQ:

't ziet er al erg leuk uit. Ik zou alleen nog wat aandacht besteden aan de ondergrond, een oprit vanaf de straat, met een paar parkeerplaatsen, misschien een hek of heggetje erom heen, dat soort dingen...

Geplaatst:

ik heb er pilaren onder geduwt ;)

en over de textuurs...ik vind ze goed :rolleyes:

Geplaatst:
ik heb er pilaren onder geduwt ;)

en over de textuurs...ik vind ze goed :rolleyes:

Picture please :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...