Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig om het kavel af te ronden.

Hier een screentje van de toren ingame:

TVToren_ingame1_t.jpg

En hier een pic van de toren waar ik hem ook gebaseerd heb. Hij staat ook bij mij in hetzelfde dorp.

torenittervoort_t.jpg

De status is nu 95%. Ik hoef alleen nog maar wat bugs te fixen.

• Reacties 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wauzie

287

• Bradley H.

276

• Jorge_F

165

• Eclipse

156

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@eclipse

Stoer !, erg mooi gedetaileerd

er is haast geen verschil tussen jou toren en die waarop je hem hebt gebaseerd,

Aleen de textures mogen beter, je ziet te goed dat de textures telkens herhaaldt worden.

95% dat schiet op :) , ik ben er erg benieuwd naar B) ,

------

@RWQ,

Die villa ziet er mooi uit, mooi stukje strand erbij :) , de bomen vrolijken het hele zooitje erg op, een enkele tip:

Villas hebben meestal een wat lichtere kleur, dit is echt donkerrood met zwarte ramen, en heb je je object wat verlicht in Z-modeller ?, dit is vrij simpel.

-----

Screens van waar ik momenteel mee bezig ben kun je natuurlijk altijd zien in het vliegveld topic, Kavel 76 heb ik in enkele dagen af hoop ik, het is slecht wat mapper gebueren en een zwembad op het dak,

;) gr Bradley

Geplaatst:

eclipse, heeft het ook nog een taak die toren af staat het er voor de sier ?

mischien een stunt met de parachute :lol:

Geplaatst:
eclipse, heeft het ook nog een taak die toren af staat het er voor de sier ?

mischien een stunt met de parachute :lol:

Niet alles hoeft toch een taak te hebben?

Het is toch ook handig als je hem over het hele eiland ziet dat je weet waar je ongeveer bent ;).

@eclipse, wow kan niet wachten tot ie klaar is :D

Geplaatst:

Je kan op de bovenste ring van de toren komen. Je kan ook over de rand springen dus je zou er wel met een parachute vanaf kunnen springen. :)

Geplaatst:

heb bewust voor een donkere kleuk gekosen. maar heb me dff en txd en col aangepast met eeb pad erin maar probleem ik zie hem niet. dus ik pruts nogal wat eraan maar denk dat ik het pad ff iets omhoog haal

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er allemaal mooi uit RWQ en Eclipse ;)

Offtopic: Ik heb GTI gezien op een of andere GTA mod site

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst: (bewerkt)
Ziet er allemaal mooi uit RWQ en Eclipse  ;)

Offtopic: Ik heb GTI gezien op een of andere GTA mod site

site? :puh:

*EDIT: Bradley*

er mogen geen andere gtasites verstrekt worde over het forum, wel per PB.

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

wil ff info geven dat ik een pc crash heb gehad en moest c schijf formateren dus helaas ben ik m'n villa kwijt

:angry:

maar heb sa nu en ben druk bezig een nieuwe villa te maken die als zo goed als af is

rwq

Geplaatst:

Beetje late reactie maar ik heb nu ook al tijdje gta san andreaas en door het spelen ervan heb ik weer genoeg ideeen gekregen en ik kan veel textures van san andreas gebruiken voor mijn nieuwe gebouwen

Geplaatst:

Dat is fijn :) , het is beter texturen uit SA te gebruiken, zodat de kwaliteit behouden blijft. Dus raad ik iedere GTI-modeler aan SA texturen te gebruiken.

Geplaatst:
Dat is fijn :) , het is beter texturen uit SA te gebruiken, zodat de kwaliteit behouden blijft. Dus raad ik iedere GTI-modeler aan SA texturen te gebruiken.

De textures uit SA zijn idd beter, alhoewel er veel textures voorkomen die ook in VC gebruikt zijn.

----

Nog even ander nieuws kwa textures:

Het GTI eiland gaat overstappen naar de textures van San Andreas (weg, grass, voetpad)

Mijn al te downloade kavel wordt vast ook nog aangepast kwa textures.

Wat slechter nieuws:

is dat door problemen met de HD ik kavel 76 compleet heb moeten verwijderen, gelukkig is het idee nog goed opgeslagen dus ik hoop het snel opnieuw te maken.

Geplaatst:
Wat slechter nieuws:

is dat door problemen met de HD ik kavel 76 compleet heb moeten verwijderen, gelukkig is het idee nog goed opgeslagen dus ik hoop het snel opnieuw te maken.

Jeetje, jij bent hier 1 van de beste en dat dat uitgerekend bij jou gebeurd, maar kunnen jullie al schatten warneer GTI klaar is (ik hoop morgen :puh: ).

Geplaatst:

Na misschien een iets korte pauze van mij had ik toch weer eens een idee die ik eindelijk eens heb uitgewerkt ik heb paar textures uit gta san andreas gebruikt en trouwens de reden waarvoor ik ff pauze had gehouden was ten eerste toen ik VCA examen moet doen heb ut trouwens gehaald dus nu heb ik me veiligheids certificaat binnen en ten 2de stage en derde ,gta san andreas. Zo dan nu maar eens screens formaat is misschien iets groot maar bestandsgrote is klein hoor.

gtishot1.jpg

gtishot2.jpg

Misschien nog meer parkeerplaatsen ga ik erbij doen en er komen nog bomen bij

Geplaatst:

Begint er al erg mooi uit te zien. Het is misschien een idee om er een ondergrond bij te maken, dan wordt alles nog meer een geheel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...