Aad Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 dat was ook mijn idee nog wauzie een soort ondergrond parkeer garage met trap omhoog en ik ga ook nog wat andere kleine gebouwtjes erop zetten en mijn idee is om alles te attachen aan het land zo dat het mij ide's scheelt en het is maar goed dat ik nu nog maar 2 lots heb omdat andere lot te veel relief had om op te bouwen meestal lukt het me wel met extrude en bend het relief gelijk te maken met mijn gebouw maar dat is nu niet meer nodig. Oh ja en nog een klein dingetje als er een mapper en dff import/export tool uitkomt lijkt het mij verstandig om eerst het base land te converten voor gta sa maar dat zal nog wel tijd duren.
burpicane Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 het jammere is in 3ds max zien mooie dingen er altijd veel beter uit dan in gta
Jorge_F Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Wie weet hoe dat in San Andreas zal zijn, en je hebt wel gelijk! Dat is ook met sketchup
Wauzie Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Het enige verschil is dat het object anders belicht is in GTA. Maar nu back on topic.
Aad Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 OK ik heb aardig wat gemoddeld aan me gebouw en ik denk dat ik het enkel bij een ondergrondse kelder laat dat scheelt mij werk en het is toch leuk voor bijvoorbeeld wapens ofandere dingen in te plaatsen of misschien een soort hideout voor bepaalde missies ik post vanmiddag de screens als ik klaar ben met me stage en als me lot totaal af is verwacht binnenkort maar een release als al mijn bugs eruit zijn :lol:
RWQ Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) na m'n pc crah tog ff wat an me kavel gedaan. (was alles kwijt) dus hier screens hij is te groot op dit moment weg kompt wat lager te liggen last van bugs waardoor "in eens onzigbaare muur" er is (ligt aan sketch up) en van dat spam sorry want ben het gewoon gewnt om z'n reactie te plaatsen want gebrurt nogal ens vaker @ forum van me clan (zijn regels niet zo streng) majah ik zal hem nu ff gaan bewerken resaclen en mss opnieuw texturen update soon hoop ik RWQ :EDIT: ben me skp file kwijt. was ook niet echt teverden over ontwerp dus ik pruts nog ff door. Bewerkt: 22 juni 2005 door RWQ
Wauzie Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 De model ziet er wel leuk uit RWQ , maar ik zou als ik jouw was de texturen aanpassen.......het is haast een tekenfilm .
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 De model ziet er wel leuk uit RWQ , maar ik zou als ik jouw was de texturen aanpassen.......het is haast een tekenfilm . idd, ik zou geen kleur gebruiken (zoals jij geel had) maar een steen texture ofzo. Of een texture met spikkeltjes maar dat het niet glad is als je begrijpt wat ik bedoel
RWQ Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 mee eens texturen lijken nergens op. was ff aangeven dat ik nogwel ermee bezig ben alhoewel ik niet super veel tijd ervoor heb. verder kent het veeeeel bugs. en heb btw m'n oude villa ook terug gevonden (versie 0.1 toen ik back up had gemaakt dus dat valt opzich mee. alleen heb hem "afgemaakt" en zette hem in vc maar kon niet bij hem komen er zat gewoon een muur die je niet konzien "over" het hele gebouw heen. zou dat eraan kunnen hebben gelgen dat ik met dff een x bestand heb gemaakt"? ipv 3ds rwq
Bradley H. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 *met wauzie eens* --- Nog aan toe te voegen : last van bugs waardoor "in eens onzigbaare muur" er is (ligt aan sketch up) Dit soort bugs worden niet echt geacepteert. voor de rest is het model zelf denk ik wel goed.
Eclipse Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Je model is mooi, textures zijn niks...kijk eens tussen de VC of SA textures met de txd viewer en kijk of je wat leuks tegenkomt. Onzichtbare muren kan je fixen door zoveel mogelijk onnodige lijnen te verwijderen. Of je .col file met een script van 3dsmax maken..maar dit is een stuk moeilijker. Ik ga dit wel nog allemaal in mijn toekomstige videotutorial uitleggen.
RWQ Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) heb al een deel gefixt van die muren maar doordat me weg "er om heen" ligt dus een deel word afgesloten krijg je muurtje. majah ik fix het hopelijk morgen wel. of in de komende dagen alleen heb pww volgende week en het nk (wielrennen) ben ik vol in training, maar kom er wel uit. *ziet uit naar tut RWQ edit en natuurlijk kan z'n muur niet. ik streef ook naar wat kwaliteit. Bewerkt: 22 juni 2005 door RWQ
Jorge_F Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb een gebouwtje gemaakt en ingame gezet. Ik was alleen nog ff vergeten de textures lichter te maken :
Wauzie Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Zit ziet er wel leuk uit Snorege . Alleen de texturen lichter en hij is goed. Tenminste als er geen onzichtbare muren in zitten.
Recommended Posts